نسخه چاپی

امارات: خداحافظ لیگ قهرمانان آسیا!

رئیس هیات ورزش امارات تاكید كرد كه بازی نمایندگان این كشور با تیم‌های قطری در كشور بی طرف برگزار می‌شود وگرنه امارات از لیگ قهرمانان آسیا كنار می‌كشد.


به گزارش نما، حضور نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا در سه کشور قطر، امارات و عربستان برای حل مشکلات ورزشی بین این سه کشور و برگزاری بازی های لیگ قهرمانان در خاک خودشان جنجالی شده است.

عربستان و قطر از سال گذشته اعلام کرده اند به خاطر مشکلاتی که با قطر دارند، فقط در کشور بی طرف با تیم های قطری بازی می کنند و حاضر نیستند در خاک خودشان از این تیم میزبانی کنند و یا پایشان را در قطر بگذارند.

قطری ها بعد از جلسه با نمایندگان AFC، نتیجه این جلسه را به نفع خودشان تعبیر و تاکید کردند که بازی در کشور بی طرف قطعا رد می شود.

اماراتی ها هم همانند قطری ها، بعد از جلسه با هیات اعزامی کنفدراسیون فوتبال آسیا، پیشاپیش رای جلسه را به سود خودشان دانستند.

محمد خلفان الرمیثی رئیس هیات ورزش امارات بعد از جلسه با نمایندگان AFC در گفتگو با شبکه ابوظبی الریاضی گفت: باوجود اهمیت بازی های آسیایی برای امارات، ما آنچه که مدنظرمان بود از جمله بازی نکردن در کشور قطر را به کنفدراسیون آسیا اعلام کردیم؛ حتی اگر قرار باشد در کنفدراسیون دیگری (قاره دیگری) بازی کنیم.

وی با تاکید بر اینکه امارات در زمین بی طرف با قطری ها بازی خواهد کرد، گفت: به احتمال ۹۹ درصد در زمین بی طرف با قطر بازی می کنیم؛ در غیر اینصورت بای بای آسیا!
منبع: مهر

۱۳۹۶/۱۰/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...