نسخه چاپی

نامه تحلیلی نمایندگان مجلس به سران قوا درباره لزوم حل مشكلات مردم

حمیدرضا حاجی بابایی از نگارش نامه نمایندگان مجلس به علی لاریجانی، حسن روحانی و آیت‌الله آملی لاریجانی درباره لزوم حل مشكلات مردم و مبارزه جدی با مفاسد اقتصادی خبر داد.

به گزارش نما، حمیدرضا حاجی‌بابایی نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی از نگارش نامه نمایندگان خانه ملت به روسای سه قوه شامل حسن روحانی رئیس جمهور، آیت‌الله صادق آملی لاریجانی رئیس قوه قضاییه و علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی خبر داد.

وی ادامه داد: این نامه با توجه به مسائل روز کشور و دغدغه‌های ملت ایران تهیه و تنظیم شده و هدف از نگارش آن پیگیری مطالبات عمومی است.

رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس با اشاره به سخنرانی اخیر مقام معظم رهبری و تاکیدات ایشان برای رفع مشکلات مردم،‌گفت: نمایندگان که از سوی ملت انتخاب شده و وکلا و خادم ملت هستند باید در خط مقدم پیگیری مشکلات و مسائل مردم از جمله موضوعات اقتصادی باشند، از این رو ما طی نگارش نامه‌ای به سران سه قوه ضمن طرح دیدگاه‌ها و نظراتمان دغدغه‌های عمومی را در بخش‌هایی همانند بودجه سال 97 و تصویب قوانین و مقررات و همچنین نظارت بر حسن اجرای قانون دنبال خواهیم کرد.

حاجی بابایی با تاکید بر اینکه اجازه نخواهیم داد کسی حق ملت ایران را تضییع کند، گفت: همانطور که در نامه نیز اشاره کردیم لازم است تمامی مسئولان کشور آمادگی کامل داشته و تمام دغدغه‌های خود را برای حل مشکلات مردم به کار گیرند.

وی با بیان اینکه در نامه به سران قوا تلاش شده است تمامی جوانب مهم و ضروری برای رفع مشکلات مردم مد نظر قرار گیرد، اظهار داشت: این نامه در حال امضای نمایندگان مجلس است و شاهد استقبال خوبی از سوی وکلای ملت برای امضای نامه هستیم.

نماینده مردم همدان در مجلس همچنین تاکید کرد: وکلای ملت و سران سه قوه و تمامی مسئولان مراقب هستند که عده‌ای قلیل در صفوف مطالبات به حق مردم رخنه نکرده و باعث نشوند به مطالبات و مشکلات اقتصادی مردم بی‌توجهی شود.
منبع: فارس

۱۳۹۶/۱۰/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...