نسخه چاپی

بمباران شبه نظامیان لیبی

نیروهای مسلح لیبی همچنان به تعقیب گروه‌های مسلح در جنوب این كشور ادامه می‌دهند و طی ماه‌های اخیر حدود 30 پرواز توسط این نیروها در جنوب غربی برای هدف قرار دادن شبه‌نظامیان انجام شده است.

به گزارش نما، سرتیپ «محمد المنفور» فرمانده اتاق عملیات نیروی هوایی لیبی امروز یکشنبه گفت که حملات نیروهای مسلح در جنوب شرقی الکفره ادامه دارد و نیروهای هوایی تا کنون سه بار مواضع شبه‌نظامیان را بمباران کردند.

المنفور در مصاحبه با خبرگزاری اسپوتنیک افزود که نیروهای مسلح لیبی همچنان به تعقیب گروه‌های مسلح در جنوب این کشور ادامه می‌دهند و طی ماه‌های اخیر حدود 30 پرواز توسط این نیروها در جنوب غربی برای هدف قرار دادن شبه‌نظامیان انجام شد و در حال حاضر نیز اجرای عملیات در جنوب شرقی آغاز شده است.

به گفته وی علاوه بر پروازهای لجستیک برای انتقال تجهیزات، مهمات و کادر فنی، مراقبت و هدف قرار دادن این گروه‌ها همچنان ادامه دارد.

فرمانده اتاق عملیات نیروی هوایی لیبی همچنین اشاره کرد که اجرای عملیات‌های هوایی با دستور فرماندهی کل و تحت نظارت اتاق عملیات نیروی هوایی اصلی آغاز شده است.

لیبی از زمان سقوط رژیم «معمر قذافی» شاهد هرج و مرج و ناامنی است و گروه‌های مسلح یاد شده نیز با سوء استفاده از این وضعیت اقدام به ربایش شهروندان و سرقت و غیره می‌کنند.

۱۳۹۶/۱۱/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...