نسخه چاپی

بازی تداركاتی تیم ملی لغو می شود؟

درحالی كه فدراسیون فوتبال تونس شب گذشته از قطعی شدن دیدار تداركاتی این تیم با ایران در تاریخ 23 مارس(2 فروردین 97) خبر داده است اما به نظر می رسد مكاتبات طرفین برای برگزاری این بازی همچنان ادامه دارد.

به گزارش نما، درحالی که فدراسیون فوتبال تونس شب گذشته از قطعی شدن دیدار تدارکاتی این تیم با ایران در تاریخ 23 مارس(2 فروردین 97) خبر داده است اما به نظر می رسد مکاتبات طرفین برای برگزاری این بازی همچنان ادامه دارد.

یکی از مسئولان کمیته روابط بین الملل فدراسیون فوتبال در گفتگو با خبرنگار ما بیان کرد: ما هم خبر قطعی شدن این بازی را از طرف فدراسیون فوتبال تونس شنیده ایم اما مکاتبات مسئولان فدراسیون فوتبال با تونسی ها همچنان تداوم دارد. در کنار تونس با 2 کشور دیگر هم مذاکراتی انجام داده ایم تا دومین حریف تیم ملی در نوروز 97 هم مشخص شود.

او درباره اینکه چه زمانی تکلیف برگزاری این بازی مشخص می شود، تصریح کرد: مذاکرات خوبی با فدراسیون تونس انجام شده است اما تاکنون درباره هزینه برگزاری، زمان و همچنین محل این بازی به توافق قطعی نرسیده ایم. هر زمان این امر محقق شود باید برگزاری دیدار دوستانه با تونس را قطعی بدانیم. البته بازهم تاکید می کنم فدراسیون فوتبال ایران با 2 فدراسیون دیگر هم مشغول مذاکره است.

این عضو کمیته بین الملل در پایان خاطرنشان کرد: از آنجایی که دیدار ایران و الجزایر هفت فروردین در اتریش برگزار می شود به احتمال فراوان اگر بازی ایران و تونس قطعی شود در همین کشور به مصاف این تیم می رویم.

۱۳۹۶/۱۱/۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...