نسخه چاپی

حضور متفاوت رئیس جمهور در مناطق زلزله زده

عکس خبري -حضور متفاوت رئيس جمهور در مناطق زلزله زده

حضور متفاوت و صمیمی رئیس دولت دوازدهم در كرمان كه به جرئت می‌توان گفت نه تنها با حضور وی در كرمانشاه، بلكه با همه حضورهای مردمی حسن روحانی در دوران ریاست جمهوری‌اش، مانند حضور در معدن یورت، بازدید از مجموعه مپنا و... فرق اساسی و قابل توجهی داشت، تفاوتی كه چه به دلیل انتقادها به نحوه حضور او در میان مردم به‌ویژه در كرمانشاه باشد و چه به دلیل تصمیم شخصی و تغییر نگاه آقای روحانی، باید آن را به فال نیك گرفت

اپیزود اول؛ ساعت 21 و 48 دقیقه، 21 آبان 1396، زلزله 2/7 ریشتری در غرب کشور؛ اخبار از گستردگی آسیب‌های زلزله به مناطق مسکونی و روستاهای اطراف کانون زلزله در شهرستان سرپل‌ذهاب حکایت داشت و از همان دقایق اول نیروهای امدادی و مردم برای کمک به آسیب‌دیدگان وارد میدان شدند و انتظار این بود که مسئولان کشور نیز برای پیگیری مشکلات و پیگیری امدادرسانی و کمک‌رسانی به مردم غرب کشور، به‌ ویژه در استان کرمانشاه راهی این مناطق شده، در میان مردم حضور یابند. اتفاقی که اگر چه افتاد و رئیس‌جمهور راهی مناطق زلزله‌زده شد؛ اما در کمال تعجب، آقای روحانی در حلقه گارد ویژه از منطقه بازدید کرد و از داخل ماشین برای مردم سخن گفت! موضوعی که انتقادات زیادی را برانگیخت تا آنجا که در گفت‌وگوی تلویزیونی رئیس‌جمهور نیز به این مسئله اشاره شد.
اپیزود دوم؛ 13 بهمن ماه، رئیس دولت اعتدال یک بار دیگر تهران را برای حضور در مناطق زلزله‌زده ترک کرد؛ این بار به مقصد مناطق زلزله‌زده در استان کرمان، اما با یک تفاوت بزرگ. در سفر به کرمان برخلاف سفر به کرمانشاه هیچ خبری از گارد ویژه و حلقه محافظان نبود و این بار رئیس‌جمهور با صمیمیت در کنار مردم زلزله‌زده حضور یافت، به خانه‌های‌شان رفت و از نزدیک به صحبت‌ها و درد دل‌های‌شان گوش داد.
حضور متفاوت و صمیمی رئیس دولت دوازدهم در کرمان که به جرئت می‌توان گفت نه تنها با حضور وی در کرمانشاه، بلکه با همه حضورهای مردمی حسن روحانی در دوران ریاست جمهوری‌اش، مانند حضور در معدن یورت، بازدید از مجموعه مپنا و... فرق اساسی و قابل توجهی داشت، تفاوتی که چه به دلیل انتقادها به نحوه حضور او در میان مردم به‌ویژه در کرمانشاه باشد و چه به دلیل تصمیم شخصی و تغییر نگاه آقای روحانی، باید آن را به فال نیک گرفت و از این اقدام رئیس‌جمهور استقبال کرد؛ رویکردی که می‌تواند زمینه از میان برداشته شدن بیش از پیش فاصله میان مردم و مسئولان و اتحاد و همدلی در کشور را فراهم کند.

۱۳۹۶/۱۱/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...