نسخه چاپی

ورود 280 نفر از شهروندان كره شمالی به كره جنوبی

گروه اعزامی 280 نفری از پیونگ یانگ پس از گذر از ایست و بازرسی و انجام تمامی كنترل های امنیتی راهی پیونگ چانگ شد.

به گزارش نما، یک گروه 280 نفره از کره شمالی به منظور شرکت در مسابقات المپیک زمستانی 2018 پیونگ چانگ روز چهارشنبه وارد کره جنوبی شد. این گروه بزرگترین گروهی است که در سال های اخیر از مرز میان دو کشور عبور کرده و وارد کره جنوبی شده است.

بر اساس اعلام وزارت اتحاد کره جنوبی، این گروه عمدتا متشکل از 229 تماشاگر تشویق کننده است که از طریق اتوبوس از مرز دو کره وارد این کشور شدند. علاوه بر تماشاگران، 26 تکواندوکار، 21 خبرنگار و 4 عضو کمیته المپیک کره شمالی نیز در قالب این گروه وارد کره جنوبی شدند.

گروه اعزامی از پیونگ یانگ پس از گذر از ایست و بازرسی و انجام تمامی کنترل های امنیتی راهی پیونگ چانگ شد. ورود این گروه یک روز پس از ورود یک کشتی حامل 140 نوازنده ارکست کره شمالی برای اجرا در بازی های المپیک زمستانی انجام شد.

این گروه اعزامی از کره شمالی در یک هتل 4 ستاره که تقریبا دو ساعت با محل برگزاری بازی های المپیک فاصله دارد، اسکان داده خواهند شد. چند روز پیش از ورود گروه اعزامی از کره شمالی کارگران هتل برای خوشامدگویی اقدام به نصب بنرهایی با این مضمون کردند: «ما یکی هستیم. خوش آمدید.» ماموران پلیس نیز برای تامین امنیت در محل اسکان این گروه حضور دارند.

قرار است گروه تکواندوکاران کره شمالی در طول برگزاری بازی های المپیک در کره جنوبی 4 اجرا داشته باشند.

۱۳۹۶/۱۱/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...