نسخه چاپی

شرایط جوی محدوده جست و جوی لاشه هواپیما

مدیر واحد پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: بر اساس تصاویر ماهواره‌ای و گزارش‌های ایستگاه هواشناسی در ارتفاعات دنا در مرز استان اصفهان و كهگیلویه و بویراحمد بارش برف و باران پیش بینی شده است.

مدیر واحد پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: بر اساس تصاویر ماهواره‌ای و گزارش‌های ایستگاه هواشناسی در ارتفاعات دنا در مرز استان اصفهان و کهگیلویه و بویراحمد بارش برف و باران پیش بینی شده است.

به گزارش نما، روز گذشته هواپیمای شرکت آسمان در نزدیکی یاسوج سقوط کرد و گروهایی برای یافتن لاشه این هواپیما به منطقه اعزام شدند اما با توجه به شرایط جوی خاص این منطقه عملیات به سختی انجام می‌شود.

احد وظیفه در تشریح جزئیات آخرین وضعیت جوی محدوده جست و جوی لاشه هواپیمای تهران - یاسوج گفت: بر اساس تصاویر ماهواره‌ای و گزارش‌های ایستگاه هواشناسی در ارتفاعات دنا در مرز استان اصفهان و کهگیلویه و بویراحمد بارش برف و باران با توجه به ارتفاع محل پیش بینی شده است.


وی با بیان اینکه جبهه سرد دوم در حال گذر از منطقه است و پیش‌بینی می‌شود که بارش در ارتفاعات به صورت برف باشد، گفت: از فردا با عبور سامانه از منطقه شاهد باز شدن هوا خواهیم بود.

مدیر واحد پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی افزود: موج بارندگی امروز صبح در منطقه نسبت به دیروز ضعیف‌تر است اما انتظار بارندگی به صورت سبک در منطقه محدوده سقوط یعنی شمال کهگیلویه و بویراحمد و غرب استان اصفهان را داریم. با این حال از اواخر امروز از بارندگی کاسته و فردا بارندگی با عبور سامانه قطع خواهد شد.

وظیفه افزود: از پنجشنبه شب و جمعه موج جدیدی از جنوب غرب کشور وارد می‌شود.
منبع: ایسنا

۱۳۹۶/۱۱/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...