نسخه چاپی

ترامپ: «اپرا» را هم شكست می دهم

دونالد ترامپ با اطمینان اعلام كرده است كه می‌تواند «اپرا وینفری»، مجری سرشناس آمریكایی را در انتخابات آتی این كشور شكست دهد.

به گزارش نما، «دونالد ترامپ»، رئیس جمهور آمریکا شب گذشته (یکشنبه) در حساب توییتر خود باز هم به شایعات بوجود آمده درباره احتمال نامزدی «اپرا وینفری»، سرشناس ترین مجری تلویزیونی آمریکا و جهان برای انتخابات ریاست جمهوری آتی آمریکا واکنش نشان داد و نوشت: به تازگی یکی از برنامه های اپرا وینفری را تماشا کردم که مشغول مصاحبه با افرادی در برنامه 60 دقیقه اش بود. کسی که یک زمان به خوبی او را می شناختم. امیدوارم اپرا برای انتخابات ریاست جمهوری آتی نامزد شود که بتوانم او را درست مثل دیگر نامزدها شکست بدهم.

شایعات درباره احتمال نامزدی اپرا برای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا به دنبال سخنرانی جنجالی و تأثیرگذار وی در مراسم گلدن گلوب و حمایت وی از زنانی که مورد آزار جنسی قرار گرفته اند، گسترش یافت. یکی از دوستان صمیمی اپرا در این خصوص گفت: «او این کار را خواهد کرد. این کار به تصمیم مردم بستگی دارد.»

این درحالی است که خود اپرا احتمال نامزدی اش در انتخابات ریاست جمهوری آتی آمریکا را تکذیب کرده است.

دونالد ترامپ پیش از این هم به خبر نامزدی اپرا برای انتخابات واکنش نشان داده و گفته بود: من اپرا را شکست می دهم. او را خیلی خوب می شناسم؛ اما فکر نمی کردم او برای انتخابات آتی نامزد شود.

دونالد ترامپ پیشتر بارها اپرا وینفری را تحسین کرده است. وی در سال 1999 پیش از ورود به عرصه سیاست، اعلام کرده بود که اگر در انتخابات ریاست جمهوری سال 2000 شرکت کند، قطعا اپرا را به عنوان معاون خود برمی گزیند.

۱۳۹۶/۱۱/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...