نسخه چاپی

اشتباه برانكو در استفاده از یك زوج در تركیب پرسپولیس

كلهر گفت: زوج ربیع‌خواه و كامیابی‌نیا در وسط زمین نشان داده كه نمی‌تواند زوج خوبی باشد و به همین خاطر پرسپولیس در وسط زمین كمی به مشكل خورد.

به گزارش نما، محمود کلهر در رابطه با شکست سنگین پرسپولیس برابر السد و دلایل این شکست اظهار داشت: به اعتقاد من مشکل اصلی پرسپولیس در این بازی ناهماهنگی بازیکنان بود که در این بازی روز خوبشان را سپری نمی‌کردند. از طرفی خط هافبک تیم السد توانست به خوبی بازی را کنترل کند.

وی اضافه کرد: زوج ربیع‌خواه و کامیابی‌نیا در وسط زمین نشان داده که نمی‌تواند زوج خوبی باشد و به همین خاطر پرسپولیس در وسط زمین کمی به مشکل خورد.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس ادامه داد: السد تیم خیلی خوبی بود، اما پرسپولیس هم تیمی است که پتانسیل بالایی دارد. کامیابی‌نیا بازیکن مؤثر و خوبی است، اما به شرطی که جلوی او یک بازیکن دیگر بازی کند و او را به خوبی پوشش دهد. در مجموع پرسپولیس روز خوبی نداشت. تعویض‌ها هم خیلی دیر انجام شد.

کلهر اضافه کرد: پرسپولیس توانایی بالایی دارد، اما مشکلی که این تیم در خیلی از بازی‌ها مانند بازی سال گذشته دارد مهره‌چینی برانکو است. او بهتر است از نفراتی مانند کریم باقری بیشتر مشورت بگیرد.

وی در پاسخ به این پرسش که با توجه به این عملکرد آیا پرسپولیس توانایی قهرمانی در آسیا را دارد یا خیر تصریح کرد: پرسپولیس در همه نقاط زمین بازیکنان خوبی دارد برانکو هم با وجود اینکه برخی اوقات جای انتقاد را باز می‌گذارد، اما مربی خوبی است و در تیم بااقتدار نشان داده و با بازیکن‌سالاری مقابله کرده. او و بازیکنانش می‌توانند امسال حتی بهتر از سال گذشته نتیجه بگیرد و فینالیست شود.

وی در مورد اینکه سبک بازی پرسپولیس تکراری شده خاطرنشان کرد: این درست است نه تنها در بازی‌های بین‌المللی بلکه در بازی‌های داخلی هم تیم‌هایی که بسته بازی می‌کنند و خوب پرسپولیس را آنالیز می‌کنند تیم برانکو مقابل آنها به مشکل می‌خورد و همین موضوع هم علت حذف تیم از جام حذفی بود. بهتر است هراز چند گاهی تغییراتی در پرسپولیس صورت بگیرد و در مهره‌چینی برانکو دقت بیشتری داشته باشد.

۱۳۹۶/۱۲/۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...