نسخه چاپی

سربازان سعودی در مرز یمن غافلگیر شدند

یگان تك تیرانداز ارتش یمن و انصارالله در ادامه عملیات خود در مرز با عربستان سعودی، دیروز ۶ نفر از نظامیان سعودی مستقر در جازان و نجران را از پای درآوردند.

به گزارش نما، یک منبع نظامی یمن در این خصوص به شبکه خبری المسیره گفته که ۴ نظامی سعودی در روستاهای «جاضع نمیر» و «حامضه» در جازان از پای درآمدند.

به گزارش پایگاه خبری النجم الثاقب، ۲ نظامی سعودی نیز به ضرب گلوله نیروهای تک تیرانداز ارتش یمن و انصارالله در پایگاه رقابه الزور در نجران کشته شدند.

تک تیراندازان یمن طی روزهای اخیر خسارت‌های سنگین جانی را به ارتش عربستان و نیروهای مرزی آن وارد کردند.

تک تیراندازان یمنی روز سه شنبه هفته گذشته نیز سه نظامی سعودی را در روستاهای «حامضه» و «جاضع نمیر» و «قوی» در جازان و یک نظامی دیگر را در پایگاه «العشه» در نجران واقع در جنوب عربستان از پای درآوردند.

یگان‎ تک تیرانداز از جمله یگان‎های موفق ارتش یمن و انصارالله در مقابله با مزدوران و شبه نظامیان ائتلاف سعودی به شمار می رود، چرا که از دقت بالایی در عملیات هدف‎گیری برخوردار است.

عملیات‎های تک تیراندازان یمن در جبهه های داخلی و مرزی این کشور از ابتدای سال جدید میلادی افزایش پیدا کرده است و تاکنون ده‎ها نفر از نظامیان ارتش عربستان و شبه نظامیان ائتلاف سعودی کشته شده‌اند.

۱۳۹۶/۱۲/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...