نسخه چاپی

شروع پخش مستند جذاب «ایرانگرد 3» از 29 اسفند

پس از استقبال مخاطبین از مجموعه مستند ایرانگرد، سری سوم این مجموعه طی سه سال تلاش شبانه روزی برای نوروز ۹۷ آماده پخش شد.

به گزارش نما، مستند «ایرانگرد 3» در ۲۰ قسمت حدودا یک ساعته از شبکه یک سیما پخش خواهد شد و زیباترین مناطق بکر ایران را به همراه فرهنگ و رسوم اقوام بزرگ و عزیز ایران، با کیفیت تصویربرداری فول اچ دی، به نمایش در می آورد.

ایرانگرد به روایت جواد قارایی در این مجموعه، به استان های کرمان، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، مازندران، خوزستان، گیلان، لرستان، هرمزگان و اصفهان سفر کرده و با تصاویر و روایتی متفاوت و جذاب، زیبایی های بی نظیر ایران را معرفی می کند. ایرانگرد پر مخاطب ترین مجموعه مستندی است که تاکنون در رابطه با جاذبه ها و زیبایی های ایران و ایرانی تولید شده است؛ چرا که در سخت ترین شرایط سعی بر این بوده تا بهترین کیفیت و خروجی به مخاطب هدیه شود. در این مجموعه از گرمترین نقطه کره زمین در لوت به سردترین نقاط کوههای زاگرس سفر خواهید کرد و با اقوام و فرهنگ و سنن جذابی آشنا خواهید شد.

بنابر این گزارش، در این مجموعه، ۹۰ هزار کیلومتر سفر انجام شد که در تولیدات کشوریِ رسانه ملی بی سابقه بود و از یک تیم متخصص هشت نفره تولید در سفر و یک تیم ۳۵ نفره دیگر برای مراحل تدوین، پژوهش، صداگذاری، نگارش، موسیقی و اصلاح رنگ، استفاده شده است.

گفتنی است؛ این مجموعه دشوارترین تولید مجموعه مستند تاریخ سازمان صداوسیما است و عوامل آن برای تولید زحمات و سختی های بسیار زیادی در شرایط نامطلوب متحمل شدند. «مستند ایرانگرد 3» از 29 اسفند هر شب حوالی ساعت 23 از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.

۱۳۹۶/۱۲/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...