نسخه چاپی

«نوروزان» ؛ ویژه برنامه نوروزی رادیو ایران

«نوروزان» كه در فروردین ۹۷ روی آنتن رادیو ایران می رود در حوزه های مختلف از جمله موسیقی ایرانی، اتفاقات جاده ای، راهیان نور و... برنامه دارد.

به گزارش نما، یدالله گودرزی مدیر گروه فرهنگ و اندیشه شبکه رادیویی ایران بیان کرد: با توجه به تجربه سال گذشته که برنامه «نوروزان» مورد استقبال مردم و همچنین مرکز نظارت سازمان قرار گرفت قرار شد این برنامه با دقت و طراحی بهتر روانه آنتن شود.

وی ادامه داد: امسال بخش های ویژ ای در برنامه «نوروزان» پیش بینی شده است و برنامه رویدادهای جاده ها، گزارش های راهیان نور و اطلاع رسانی مورد نیاز مردم را انجام می دهد.

گودرزی با اشاره به استفاده از قطعات موسیقی در این برنامه گفت: یکی از بخش های «نوروزان» بخش «گام نوروز» است که در آن ترانه های شاد و بهارانه ها و قطعات موسیقی اصیل بازسازی شده اند و توسط گروهی اختصاصی برای این برنامه تولید می شوند. در این بخش ۱۵ اثر از بزرگان موسیقی ایرانی با حال و هوای نوروز بازسازی شده اند و از استودیوی رادیو ایران پخش خواهد شد.

مدیر گروه فرهنگ و اندیشه شبکه رادیویی ایران بیان کرد: برنامه «نوروزان» ویژه ولادت حضرت علی (ع) از آسایشگاه کهریزک پخش می شود و گروه برنامه ساز «نوروزان» به دیدار و عید دیدنی ساکنان آسایشگاه خواهند رفت.

این برنامه با تهیه کنندگی حسین معصومی از ۲۸ اسفند ساعت ۱۰:۳۰ روی آنتن رادیو ایران می رود.

۱۳۹۶/۱۲/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...