نسخه چاپی

چهارشنبه‌ سوری متفاوت خواننده مشهور پاپ

كنسرت خواننده پاپ سه‌شنبه 22 اسفندماه به تهیه‌كنندگی شركت ایران گام در سالن همایش‌های برج میلاد برگزار شد.

به گزارش نما، محمد علیزاده در حالی آخرین کنسرت خود در سال 96 را در تهران برگزار کرد که این کنسرت با چهارشنبه‌سوری مصادف شده بود.

قطعه "برگرد" اولین ترانه‌ای بود که محمد علیزاده با همراهی بسیار هوادارانش اجرا کرد. او پس از اتمام این قطعه به حضار وعده یک کنسرت جذاب را داد.

"برادر" ترانه بعدی علیزاده بود که این ترانه متعلق به تیتراژ سریال تلویزیونی به همین نام است. "این اولین باره" ترانه بعدی علیزاده بود که در میان هیجان و شور طرفدارانش اجرا شد.

علیزاده در اواسط برنامه رو به هوادارانش گفت: می‌خواهم قطعه بعدی را برای آن دسته از آدم‌هایی بخوانم که فکر می‌کردند، اگر از زندگی ما بروند، ما می‌میریم، اما ما زنده‌ایم. هرچند از رفتنشان دل ما شکسته است، اما همین دل‌شکسته از خیلی دل‌های سالم بهتر عاشقی می‌کند.

سپس قطعه "عشقم این روزا" با رهبری ارکستر امیرحسین اویسی اجرا شد. تصویر زمینه آل ای دی استیج و روشن شدن نور گوشی حضار که به سفارش علیزاده بود، به ریتم و حس اجرای این قطعه کمک فراوان کرد.

در ادامه قطعه‌های "فکرشم نکن"، "تصمیمتو بگیر" و "بی‌حوصلگی" ازجمله قطعاتی بود که در کنسرت علیزاده اجرا شد.

پایان‌بخش این کنسرت، اجرای قطعات "من تو رو دوست دارم"، "خدانگه‌دار" و "تب ۴۰" از آلبوم جدید علیزاده بود.

محمد علیزاده در این کنسرت قطعات "یه آدم دیگه‌ای"، "برگرد"، "برادر"، آهنگ جدید "تو بری بارون"، "این اولین باره"، "گاهی بخند"، "کجا میری"، "عشقم این روزا"، "بی‌معرفت"، "فکرشم نکن"، "بیمارم"، "بی‌حوصله، "خسته‌ام"، قطعه تیتراژ برنامه تلویزیونی "ماه عسل" امسال، "تصمیمتو بگیر"، "همینه که هست"، "چهل درجه" و "جز تو" را اجرا کرد.

اعضای ارکستر علیزاده در این کنسرت عبارت بودند از: امیرحسین اویسی ـ رهبر ارکستر و نوازنده پیانو و کیبورد، علی‌ شهبازی ـ نوازنده گیتار الکتریک، اشکان موسوی ـ نوازنده و سولیست ویولن، بهمن میرزازاده ـ نوازنده بوزوکی و گیتار، محمد شعبانی ـ نوازنده پرکاشن، اشکان صدیق‌آذر ـ نوازنده لانچ پد، علی‌ پورنگهبان ـ نوازنده گیتار بأس، ایمان ذاکری ـ نوازنده درامز، داوود اریکه ـ نوازنده ساکسیفون، کلارینت و فلوت، پوریا فیروزی ـ نوازنده کیبورد و همچنین کیانوش علی‌محمدی ـ همخوان و بک وکال.

۱۳۹۶/۱۲/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...