نسخه چاپی

بازیگر محبوب طنز :نمی‌دانم چرا به یكباره از سینما حذف شدم

بازیگر فیلم "شكلاتی" گفت: در دهه هشتاد من بازی های زیادی را در سینما داشتم اما خودم هم نمی دانم چرا یكباره حذف شدم. این را باید كسانی پرسید كه آثار تولید می كنند زیرا من هم از این اتفاقات بی خبرم.

به گزارش نما، ارژنگ امیرفضلی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون درخصوص فعالیتهای خود در عرصه بازیگری گفت: به تازگی فیلمبرداری فیلم سینمایی "کاتیوشا" به کارگردانی "علی عطشانی" را به پایان رسانده و هم اکنون مشغول بازی در سریال "افسانه هزارپایان" هستم.

وی با اشاره به ادامه فیلمبرداری این مجموعه تاکید کرد: بخش های پایانی سریال "افسانه هزار پایان" در حال ضبط است و احتمالا تا اواسط فروردین ماه به طول خواهد انجامید.

بازیگر فیلم "اخراجی ها" درخصوص کم کار شد خود در عرصه سینما افزود: من در سینما کم کار شده ام زیرا پیشنهادی به من نمی شود. سینما دست عده ای خاص افتاده که دور هم جمع شده و فقط خودشان را راه می دهند. طبیعتاً وقتی همه به صورت گروهی کار کنند دیگر بازی به امثال من نخواهد رسید.

این بازیگر سینما درباره افت حضور خود در سینما نسبت به دهه هشتاد اضافه کرد: در دهه هشتاد من بازی های زیادی را در سینما داشتم اما خودم هم نمی دانم چرا یکباره حذف شدم. این را باید کسانی پرسید که آثار تولید می کنند زیرا من هم از این اتفاقات بی خبرم.

بازیگر فیلم "شکلاتی" درباره برنامه خود برای گذراندن ایام نوروز 97 ادامه داد: برنامه خاصی ندارم. احتمالاً سر فیلمبرداری افسانه هزارپایان باشم اما در غیر این صورت هم برنامه ای برای سفر ندارم و در تهران خواهم ماند.

امیرفضلی ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن سال نو خاطرنشان کرد: امیدوارم سال آینده الی سرشار از ادی و سلامت بوده و مشکلات معیشتی و مالی مردم رفع شود.

۱۳۹۶/۱۲/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...