نسخه چاپی

دولت با ایجاد سوژه‌هایی می‌خواهد مردم را از مطالبات اصلی دور كنند

عکس خبري -دولت با ايجاد سوژه‌هايي مي‌خواهد مردم را از مطالبات اصلي دور کنند

دولت و حامیان وی نیز برای تغییر توجهات افكار عمومی از مسائل جدی كشور، بی‌میل نیستند كه با بزرگنمایی برخی شایعات اذهان عمومی را مشغول كرده و فرصتی برای تنفس بیابند! در این بین برخی رسانه‌ها نیز گویا مأموریت دارند كه به مثابه كمك یار دولت عمل كنند و میدان‌دار این معركه شوند!

اوضاع نه چندان خوب اقتصادي کشور و ضعف دولت در مهار و مديريت معضلاتي که عرصه اقتصاد را در اين روزها به چالش کشانده و آخرين نمونه آن نابساماني در بازار ارز است، موجب شده تا طرح نظريات انتقادي درباره دولت و رئيس‌جمهور در حوزه سياسي افزايش یابد و احياناً با اقبالي در افکار عمومي همراه شود. در این میان، دولت و حاميان وي نيز براي تغيير توجهات افکار عمومي از مسائل جدي کشور، بي‌ميل نيستند که با بزرگنمايي برخی شايعات اذهان عمومي را مشغول کرده و فرصتي براي تنفس بيابند! در اين بين برخي رسانه‌ها نيز گويا مأموريت دارند که به مثابه کمک يار دولت عمل کنند و ميدان‌دار اين معرکه شوند!
نمونه‌اي از اين اظهار نظر را مي‌توان در انتشار کلام يکي از نمايندگان مجلس مشاهده کرد که در آخرين روزهاي سال گذشته در گفت‌وگو با خبرآنلاین گفته بود: «اگر يک نظامي رئيس‌جمهور شود، حتماً مي‌تواند کشور را از مشکلات نجات بدهد!» در تکميل سخن وي بار دیگر خبرنگار همان پایگاه به گفت‌وگو با يکي ديگر از فعالان سياسي نشسته و از زبان وي استراتژيست بودن را شرط رياست‌جمهوري دانسته و ابراز مي‌دارد: «اگر مفهوم نظامي بودن، معناي استراتژيک بودن در درون خود دارد، من آن صحبت را قبول مي‌کنم.»
انتشار اين مطالب فرصتي را براي برخي جريان‌هاي سياسي فراهم آورده تا از اقدام نظاميان عليه دولت سخن بگویند و نسبت به ورود ايشان به سياست احساس خطر کنند! و بار دیگر جهت توپخانه تهاجمي خود را به سمت سپاه تغيير دهند و در تکميل جورچین فوق برخي کانال‌ها در فضاي مجازي با دامن زدن به شايعات و انتشار اخبار کذب از احتمال نامزدي سردار سليماني سخن بگويند!
درباره اين خط خبري بايد گفت، طرح زودهنگام مسئله انتخابات 1400 و نام بردن از سردار بزرگ جبهه مقاومت که امروز از اوج محبوبيت نزد ملت ايران و ملت‌های منطقه برخوردار است، مبتني بر اخبار نادرستي است که هدفي جز انحراف در افکار عمومي، هجمه به سپاه، تضعیف خط مقاومت و تخریب سردار سلیمانی ندارد!
مسئله اصلي کشور امروز نه انتخابات، که ايجاد ثبات و امنيت در اقتصاد کشور و بسترسازي براي حمایت از توليد کالای ايراني است و هر خط خبري که اذهان عمومي را از اين واقعيت دور کند، خطي انحرافي است که افکار عمومي بايد در قبال آن هوشيار باشد.

۱۳۹۷/۱/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...