نسخه چاپی

نهایی شدن آئین نامه آرم طرح ترافیك خبرنگاران

كرونی با تأكید بر اینكه آئین نامه طرح ترافیك خبرنگاران نهایی شده و امروز به شهرداری ابلاغ می شود، تصریح كرد: كارت خبرنگاری، قرارداد با رسانه و بیمه از جمله مداركی است كه برای اشتغال در این آئین نامه پیش بینی شده است.

به گزارش نما، محمدعلی کرونی با اشاره به اینکه برای آنکه سوء تعبیری نشود، بند تعریف خبرنگار را از آئین نامه حذف کردیم، گفت: از تعداد سه هزار و ۵۰ مجوز ورود به طرح ترافیک برای افراد سهمیه بگیر، تلاش شده بیشترین مجوز برای خبرنگاران صادر شود که پیش بینی می شود که این عدد دو هزار و ۵۰۰ سهمیه باشد.

وی با تأکید بر اینکه آئین نامه طرح ترافیک خبرنگاران نهایی شده و امروز به شهرداری ابلاغ می شود، تصریح کرد: کارت خبرنگاری، قرارداد با رسانه و بیمه از جمله مدارکی است که برای اشتغال در این آئین نامه پیش بینی شده است.

دبیر کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران در پاسخ به این پرسش که برخی از رسانه ها، کارت خبرنگاری و قرارداد سال جدیدشان آماده نشده است، گفت: ملاک ما داشتن این مدارک تا پایان سال ۹۶ است. همچنین به جای قرارداد و بیمه می توان ۱۰ اثر در ۶ ماه پایانی سال ۹۶ را ارائه کند.

کرونی با بیان اینکه ملاک تعیین دریافت آرم خبرنگاری، آئین نامه است، یادآور شد: برای اینکه کمترین نگاه شخصی در انتخاب خبرنگاران وجود داشته باشد، براساس آئین نامه موظفند فردی که آرم دریافت کرده، نوع فعالیت و نام رسانه در پایگاه معاونت، اطلاع رسانی شود.

نگاه سیاسی در ارائه طرح ترافیک وجود ندارد

دبیر کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران در پاسخ به این پرسش که بر اساس شایعات این نگرانی وجود دارد که نگاه سیاسی در انتخاب افراد به عنوان خبرنگار نقش داشته باشد، گفت: هیچ تفاوتی میان رسانه ها وجود ندارد و شعار آقایان برای طرح ترافیک جدید، مبارزه با رانت و دادن طرح ترافیک به عده خاص بوده، بنابراین فرقی نمی کند که رسانه ای چه دیدگاه سیاسی ای داشته باشد و در دادن طرح ترافیک، سوگیری های سیاسی لحاظ نمی شود.

رسیدگی به شکایات با موضوع توزیع آرم طرح ترافیک

وی تأکید کرد: شورا نظارت دائمی بر مراحل توزیع آرم خواهد داشت و در صورت شکایت در این مرحله به سرعت بررسی خواهد شد و نمی گذاریم کسی حقش پایمال شود.

۱۳۹۷/۱/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...