نسخه چاپی

لزوم ارائه فهرست جامعی از گره‌های ترافیكی، ایده‌ها و هزینه‌ها

هاشمی خواستار تهیه فهرست گره‌های ترافیكی شهر تهران شد و اظهاركرد: با توجه به اینكه ترافیك معضل مهمی است، معاونت حمل و نقل و ترافیك شهرداری را ملزم به ارائه فهرست جامعی از گره‌های ترافیكی، ایده‌ها و هزینه‌ها می‌كنیم تا این كار هر چه سریع‌تر انجام شود.

به گزارش نما، محسن هاشمی در پنجاه و هفتمین جلسه شورای شهر تهران گفت: در برخی از نقاط شهر تهران گره‌های ترافیکی موجود است که تنها با صرف هزینه‌ای اندک قابل رفع است.

وی افزود: برطرف شدن گره‌های ترافیکی سبب افزایش رضایت شهروندان شده و این موضوع باید مد نظر متولیان شهرداری قرار گیرد.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران در خصوص موضوعات مطرح شده مبنی بر وجود یک لیست از گره‌های ترافیکی موجود در پایتخت اظهارکرد: با وجود ادعا‌های قبلی مطرح شده، اما در شهرداری تهران هیچ لیستی از صد و بیست گره ترافیکی که اعلام شده مشخص شده اند، وجود نداشت.

هاشمی خواستار تهیه فهرست گره‌های ترافیکی شهر تهران شد و اظهارکرد: با توجه به اینکه ترافیک معضل مهمی است، معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری را ملزم به ارائه فهرست جامعی از گره‌های ترافیکی، ایده‌ها و هزینه‌ها می‌کنیم تا این کار هر چه سریع‌تر انجام شود.

وی تاکید کرد: در حال حاضر وضعیت گره‌های ترافیکی نه برای مدیریت شهری قبل و نه برای مدیریت شهری کنونی مشخص نیست.

رئیس شورای شهر تهران در خصوص چرایی احداث پل صدر و تونل نیایش اذعان کرد: باید مشخص شود چرا در شهرداری قبلی تهران چندین هزار میلیارد تومان برای پل صدر هزینه شد، اما به سایر گره‌های ترافیکی پرداخته نشده است. ضمن اینکه در مورد تونل نیایش نیز اگر از اعضای شورای قبل در مورد اولویت ساخت این تونل نسبت به سایر گره‌های ترافیکی سوال شود، هیچ کدام اطلاعات مشخصی ندارند.

۱۳۹۷/۲/۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...