نسخه چاپی

بازیكنان پرسپولیس نمی‌توانند «بچه» به جشن قهرمانی بیاورند

كمیته مسابقات سازمان لیگ، مانع از برگزاری جشن قهرمانی پرسپولیس همراه با فرزندان آنها خواهد شد.


به گزارش نما، سعید فتاحی در خصوص حضور ناظران ویژه سازمان لیگ فوتبال برای بازی های امروز هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال گفت: حضور ناظران ویژه در بازی های لیگ برتر به معنی عدم سلامت بازی ها نیست. بلکه مربوط به ساماندهی ویژه بازی هاست تا ضمن برگزاری هرجه منظم آنها بتوانیم حای هیچ شک و شبهه ای باقی نگذاریم. خودم به شخصه در رشت هستم تا بازی سپیدرود را نظارت کنم. در بقیه بازی ها نیز سایر همکارانمان حضور دارند.

مسئول کمیته مسابقات لیگ برتر فوتبال ادامه داد: این اتفاقات در هفته پایانی لیگ هم رخ می دهد. با اینکه پرسپولیس قهرمانی اش را مسجل کرده است اما نخواستیم حقی از سایر تیم ها ضایع شود. به همین خاطر هم جشن قهرمانی را در هفته آخر برگزار می کنیم.

وی درباره برنامه های ویژه سازمان لیگ برای جشن قهرمانی سرخپوشان پایتخت اظهار داشت: می خواهیم هواداران این تیم از دیدن جشن قهرمانی لذت ببرند. فکر می کنم هر کس به ورزشگاه بیاید بخواهد که نظم حاکم روی سکوی قهرمانی را ببیند. به همین خاطر دیگر اجازه نمی دهیم هیچ بازیکنی همراه با فرزندانش روی سکوی قهرمانی برود. پس از آنکه جام به کاپیتان پرسپولیس اهدا شد آنها می توانند فرزندان خود را به داخل زمین چمن بیاورند تا عکس یادگاری بگیرند. پارسال هم از دستمان در رفت که بازیکنان پرسپولیس، کودکان خود را روی سکو بردند و به بالا پرتاب کردند و آنها را داخل جام قرار دادند!

۱۳۹۷/۲/۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...