نسخه چاپی

كمك عربستان به اسرائیل برای حمله به سوریه و لبنان

تلویزیون رژیم صهیونیستی طی گزارشی از كمك اطلاعاتی عربستان به این رژیم برای حمله به سوریه و درخواست ریاض از تل آویو برای حمله به لبنان پرده برداشت.

به گزارش نما، شبکه ۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد که این رژیم ائتلاف‌هایی با تعدادی از کشور‌های عربی مانند مراکش و عربستان ایجاد کرده است. تل آویو نیز روابط محرمانه‌ای با کسانی که گفته می‌شود دشمن آن است برقرار کرد.

بر اساس گزارش تلویزیون رژیم صهیونیستی، نیروی هوایی این رژیم اهدافی را در دمشق هدف قرار داد که این عملیات بر پایه اطلاعات امنیتی اعطا شده از سوی عربستان صورت گرفت. در این گزارش ادعا شده که رژیم صهیونیستی یک سایت تسلیحاتی وابسته به ایران و موشک‌های دور بردی که قرار بود به حزب الله داده شود هدف قرار داد. همچنین عربستان از رژیم صهیونیستی خواسته تا در برابر میلیارد‌ها دلار به لبنان حمله کند.

تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد که خاندان پادشاهی در عربستان که با ایران دشمنی دارد به صورت غیر مستقیم با ایران در سوریه، یمن و خلیج فارس می‌جنگد. تل آویو گفتگو‌های فشرده‌ای با عربستان و دیگر کشور‌های عربی انجام داده است. اردن که جزء دشمنان اسرائیل بود در پشت پرده روابط تنگاتنگی با تل آویو برقرار کرده است. مراکش نیز که در جنگ شش روزه علیه اسرائیل شرکت کرد روابط محرمانه‌ای با رژیم صهیونیستی دارد به طوری که مقامات صهیونیست عادت کرده اند با این کشور در رفت و آمد باشند. رژیم صهیونیستی کمک‌هایی را نیز به ارتش مصر کرده است.

۱۳۹۷/۲/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...