نسخه چاپی

تب و تاب فوتبالی در شبكه مستند سیما

شصت و سومین قسمت از برنامه «به اضافه مستند»، با پخش و بررسی مستند «هواداری» ساخته مصطفی امامی روی آنتن شبكه مستند خواهد رفت.

به گزارش نما، شصت و سومین قسمت از برنامه «به اضافه مستند»، با پخش و بررسی مستند «هواداری» ساخته مصطفی امامی روی آنتن شبکه مستند خواهد رفت.

در این قسمت و پس از پخش مستند، هوشنگ نصیر‌زاده، کارشناس فوتبال و داور سابق کشور و مصطفی امامی کارگردان مستند «هواداری» مهمان برنامه خواهند بود و با موضوع هواداران فوتبال در ایران و جو استادیوم‌های ورزشی گفت‌وگو خواهند کرد.

هم‌چنین، محمدتقی فهیم و آرش خوشخو به نقد و بررسی فرمی این مستند خواهند پرداخت.

«هواداری»، روایتی مستند و متفاوت از واکنش هواداران فوتبال در استادیوم‌های ورزشی ایران است و به انعکاس رفتار مردم نسبت به اتفاقات داخل زمین فوتبال می‌پردازد. کارگردان این مستند تلاش کرده است با حضور در استادیوم باشگاه‌های مختلف کشور، لحظاتی ناب از هواداران را به تصویر بکشد.

مستند «هواداری» یک فیلم تجربی ویژه است که حتی کسانی که تا به حال استادیوم نرفته‌اند را نیز تحت تاثیر قرار داده و با تماشای آن متوجه آنچه که در ورزشگاه‌ها رخ می‌دهد، خواهند شد.

مسابقات فوتبال در ایران با شور و حرارت خاصی در شهر‌های مختلف دنبال می‌شود. هواداران باشگاه‌ها یکی از مهم‌ترین عناصر یک تیم فوتبال هستند که با حضور خود در استادیوم، به تشویق تیم محبوب خود می‌پردازند. کارگردان مستند «هواداری» تلاش کرده است با حضور مداوم در ورزشگاه‌ها، لحظاتی ناب از هواداران فوتبال را ثبت و ضبط نماید. تصویربرداری این مستند ۴۴ دقیقه‌ای از سال ۹۳ تا ۹۵ به طول انجامیده است و برای اولین بار در یازدهمین جشنواره سینما حقیقت به نمایش درآمد. اولین نمایش این مستند در تلویزیون، از شبکه مستند و برنامه «به اضافه مستند» خواهد بود.

عوامل تولید این مستند عبارتند از: پژوهشگر، کارگردان، صدابردار و تهیه‌کننده: مصطفی امامی، فیلمبرداران: مصطفی امامی و مجید پیل‌افکن، صداگذار: بهروز شهامت، تدوینگر: مهدی باقری، دستیار کارگردان: مرتضی خواجه‌حسینی و تهیه شده در: شبکه مستند سیما

«برنامه به اضافه مستند» با اجرای سیدمحمدعلی صدری‌نیا، تهیه کنندگی سید محمدحسین میری و کارگردانی محمدرضا رضاییان سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ماه ساعت ۲۰:۳۰ از شبکه مستند سیما پخش خواهد شد. بازپخش آن روز‌های چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ماه ساعت ۹ و جمعه ۲۸ اردیبهشت ماه ساعت ۱۳:۳۰ است.

۱۳۹۷/۲/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...