نسخه چاپی

سفر ارزان قیمت به عتبات با 900 هزار تومان

مرتضی آقایی، مدیركل عتبات عالیات سازمان حج و زیارت اظهار كرد: در راستای افزایش اعزام زائران در قالب سفرهای ارزان قیمت به عتبات طرح های مختلفی در دوره های مختلف اجرا می‌شود.

به گزارش نما، مرتضی آقایی، مدیرکل عتبات عالیات سازمان حج و زیارت اظهار کرد: در راستای افزایش اعزام زائران در قالب سفرهای ارزان قیمت به عتبات طرح های مختلفی در دوره های مختلف اجرا می‌شود.

وی در ادامه تصریح کرد: طرح «موکب» در ماه مبارک رمضان و در ادامه کاروان های «ابرار»، برای ثبت نام و نام‌نویسی از مشتاقان سفر به عتبات عالیات در قالب سفرهای ارزان قیمت اجرا می شود.

مدیرکل عتبات عالیات سازمان حج و زیارت خاطرنشان کرد: ارائه خدمات در اجرای طرح «موکب» و اعزام زائران به عتبات عالیات به صورت استاندارد انجام خواهد شد و عملکرد کاروان‌ها از طرف سازمان حج و زیارتنظارت می شود.

آقایی در ادامه یادآور شد: در اجرای طرح «موکب» هزینه سفر هر یک از زائران از 800 تا 900 هزار تومان متغیر خواهد بود و در راستای اعزام زائران در قالب سفرهای ارزان قیمت اجرا خواهد شد.

وی اضافه کرد: اجرای طرح «موکب» از نیمه دوم خرداد ماه و همزمان با نیمه دوم ماه مبارک رمضان آغاز خواهد شد و بر اساس پیش بینی های اولیه، در مرحله اول اجرای آن روزانه حدود 500 زائر به عتبات عالیات اعزام می‌شوند و به تدریج این ظرفیت را افزایش خواهیم داد.

استمرار سفرهای ارزان قیمت عتبات

مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت تاکید کرد: طرح «موکب» پس از ماه مبارک رمضان نیز استمرار خواهد داشت و بر اساس برنامه ریزی های سازمان حج و زیارت محدودیتی در ثبت نام و اعزام زائران در قالب سفرهای ارزان قیمت وجود نخواهد داشت.

آقایی در پایان خاطرنشان کرد: همه سفرهایی که در قالب سفرهای ازران قیمت با مدیریت دفاتر مجاز سازمان حج و زیارت برگزار می شوند، از ایمنی و استاندارد مورد نیاز در امور مختلف همچون هتل، ویزا و سایر موارد برخوردار هستند.

۱۳۹۷/۲/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...