نسخه چاپی

اظهارات سیمئونه پس از قهرمانی در اروپا

دیگوسیمئونه سرمربی اتلتیكومادرید پس از برتری 3 بر صفر تیمش مقابل المپیكمارسی در فینال لیگ اروپا به تمجید از بازیكنانش پرداخت و ابراز امیدواری كرد گریزمان فصل آینده هم در این تیم بماند.

به گزارش نما، سیمئونه پس از بازی گفت: "بهترین راه برای قهرمانی دوباره ، این است که به جلو برویم."

"ما در دو فینال لیگ قهرمانان به جام قهرمانی نزدیک شدیم، سال گذشته هم به نیمه نهایی رفتیم ... یکی از فینال ها را طی دو دقیقه و یکی دیگر را در ضربات پنالتی واگذار کردیم اما دوباره به پا خواستیم. "

"کادر مربیگری من بسیار خوش شانس هستند که گروه بسیار قوی از بازیکنان را پیدا کرده اند که دست از پیشرفت برنداشته اند.

سیمئونه سکو نشینی در دیدار فینال را غم انگیز و تلخ توصیف کرد و گفت: شما احساس غم و اندوه، تلخی و تنهایی می کنید، اما من رابطه خوبی با بازیکنان دارم و می توانم در خانه و یا در هتل باشم و بازیکنانم به همین شیوه بازی کنند.

وی درباره تورس گفت: : تورس؟ برای تورس این رویایی بود که به حقیقت پیوست. امیدواریم «واندامتروپولیتانو» در آخرین بازی ما در روز یکشنبه از جمعیت منفجر شود. او انسان فوق‌العاده‌ای است. من چیزی به او یاد نداده‌ام و هر چه دارد، خودش به دست آورده است.
سیمئونه در ادامه درباره بازی گفت: ما در ابتدای بازی با دردسرهایی روبرو شدیم زیرا آنها بازی را خوب شروع کردند، اما پس از گل اول جا افتادیم و خودمان را پیدا کردیم.
سیمئونه درباره گریزمان،ستاره فرانسوی تیمش ، نیز گفت: او نیازی به اثبات چیزی نداشت. او در تمام این سالها چنین کاری انجام داده و امشب مهر تاییدی زد بر آنچه که من می دانستم.
امیدوارم آنتوان از بودن در اینجا خوشحال باشد و پیش ما بماند. آیا او خواهد ماند؟ این سئوالی است که خودش باید پاسخ بدهد.

۱۳۹۷/۲/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...