نسخه چاپی

بلای رحمتی را سر وریا و حسینی آوردند

علی جباری درباره خط خوردن وریا غفوری و حسین حسینی از لیست تیم ملی گفت:متاسفانه نمیدانم كی روش در چه فكری بوده كه چنین تصمیمی را گرفته است باید بگویم این موضوع بزرگترین خیانت به فوتبال كشور ما خواهد بود چرا كه وریا غفوری بهترین بازیكن بود و ما امیدوار بودیم او در جام جهانیحاضر شود .

به گزارش نما، علی جباری درباره خط خوردن وریا غفوری و حسین حسینی از لیست تیم ملی گفت:متاسفانه نمیدانم کی روش در چه فکری بوده که چنین تصمیمی را گرفته است باید بگویم این موضوع بزرگترین خیانت به فوتبال کشور ما خواهد بود چرا که وریا غفوری بهترین بازیکن بود و ما امیدوار بودیم او در جام جهانیحاضر شود .

بلایی که بر سر رحمتی آمد را را بر سر وریا و حسینی آوردند

او ادامه داد:باز هم می گویم نمی دانم کی روش چرا چنین تصمیمی را گرفت و فقط متاسف هستم برای این تصمیم و فکر می کنم تصمیمات لحاظ شده کمی جای تعجب دارد. در گذشته هم چنین تصمیمی در رابطه با رحمتی گرفته شد و همین بلایی که سر رحمتی آمد را بر سر وریا و حسینی آوردند .

همیشه باید برخی فدا شوند که به نظرم این بار حسینی و غفوری را فدا کردند

جباری عنوان کرد:چرا کسی نیست که به این مسائل رسیدگی کند ؟چرا فدراسیون اقدامی نمیکند!این تیم برای مملکت ماست اما کسانی به تیم ملی دعوت شدند که حضور برخی از این نفرات در تیم ملی جای بحث دارد . این تصمیم از نظر من برای حسینی و وریا ظلم محسوب می شود و البته همیشه باید برخی فدا شوند که به نظرم غفوری و حسینی را فدا کردند .

بویان از نظر فنی به دردمان نمی خورد

او در مورد وضعیت حضور بویان در استقلال بیان کرد:بویان در ابتدا با نظر مستقیم شفر به استقلال وارد شد و سرمربی تیم علاقمند به حضور او در تیم بود اما این بازیکن از نظر فنی به دردمان نخورد و حضورش هم در استقلال منتفی خواهد بود .از طرفی در رابطه با این بازیکن خیلی صحبت کردیم اما حضور او در استقلال دیگر امکان پذیر نیست و او راهی کشورش شده است.از اول هم حضور او در این تیم اشتباه بود .

هدفمان این است در این فصل تیم بهتری را راهی میدان کنیم

عضو کمیته فنی باشگاه استقلال درباره وضعیت تیم استقلال در فصل آتی عنوان کرد:مطمئنا هدف ما بر این است که تیم بهتری را نسبت به فصل گذشته برای فصل بعد روانه میدان کنیم چرا که استقلال در بازیهای آسیایی هم باید حضور داشته باشه و در همین راستا هیئت مدیره و مدیرعامل تمام تلاش خود را به کار گرفتند تا بهترین برنامه ها را برای تیم در نظر بگیرند.

۱۳۹۷/۲/۳۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...