نسخه چاپی

هشدار مقام اروپایی به رژیم صهیونیستی

در پی احضار سفرای چند كشور اروپایی از سوی رژیم صهیونیستی، یك مقام بلندپایه اروپایی به این رژیم درباره دست كم گرفتن اروپا هشدار داد.

به گزارش نما، بنا به گزارش خبری شبکه تلویزیونی «هداشات» رژیم صهیونیستی، یک مقام بلندپایه‌ اتحادیه اروپا، که نامش فاش نشده است، در سفر اخیر خود به سرزمین‌های اشغالی هشدار داد تل‌آویو نباید اروپا را دست کم بگیرد.

بنا به گزارش‌ها، این مقام اروپایی به رژیم صهیونیستی هشدار داد: شما نباید اروپا را دست کم بگیرید. نگاهی به آمار و ارقام بیندازد ما هنوز هم بزرگترین شرکای تجاری شما هستیم. شما درک نمی‌کنید که ما تحت فشارهای گسترده عمومی علیه اسرائیل هستیم.

این مقام بلندپایه اروپایی با تاکید بر اینکه دونالد ترامپ، همیشه رئیس جمهور آمریکا نخواهد ماند، خاطرنشان کرد درست همانطور که هیچکس تصورش را نمی‌کرد که میراث باراک اوباما، رئیس جمهور پیشین آمریکا، خیلی زود از بین رود، این اتفاق می‌تواند برای ترامپ نیز رخ می‌دهد.

این مقام بلندپایه اروپایی با اشاره به تصمیم رئیس جمهور آمریکا برای انتقال سفارت این کشور از تل‌آویو به قدس، پیش‌بینی کرد که این میراث ترامپ نیز از بین خواهد رفت.

این اظهارات در پی آن مطرح شد که روز دوشنبه وزیر خارجه رژیم صهیونیستی اعلام کرد این رژیم سفرای اسپانیا، اسلونی و بلژیک را فرا خوانده است. احضار سفرای چند کشور اروپایی پس از آن صورت گرفت که آنها در جلسه شورای حقوق بشر سازمان ملل به انجام تحقیقات مستقل بین‌المللی درباره شمار کشتار تظاهرکنندگان فلسطینی در نوار مرزی غزه رای مثبت دادند.

اوایل ماه میلادی جاری شورای حقوق بشر سازمان ملل ایجاد مکانیسم مستقل تحقیقات درباره خشونت‌های صورت گرفته از سوی نیروهای نظامی رژیم صهیونیستی که سبب شهادت ده‌ها فلسطینی در روز افتتاح سفارت جدید رژیم صهیونیستی به قدس شد، را مورد تائید قرار داد. قطعنامه شورای حقوق بشر سازمان ملل در این خصوص با 29 رای موافق، دو رای مخالف و 14 رای ممتنع همراه شد.

رای شورای حقوق بشر سازمان ملل به شدت از سوی بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی مورد انتقاد قرار گرفت.

۱۳۹۷/۳/۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...