نسخه چاپی

جان باختن 7 نفر در سیلاب اخیر

متاسفانه در حوادث سیل و آبگرفتگی چند روز گذشته 7 نفر فوت كردند و یك نفر در شهرستان میانه از توابع استان آذربایجان شرقی مفقود شده است

به گزارش نما، مرتضی سلیمی رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر در خصوص جزئیات امدادرسانی در مناطق گرفتار سیل و آبگرفتگی اظهار کرد: از روز 30 اردیبهشت تا ساعت 6 بامداد امروز(شنبه) 13 استان کشور از جمله استان‌های آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، اصفهان، البرز، تهران، چهارمحال و بختیاری، زنجان، قزوین، قم، کردستان، گیلان و همدان درگیر سیل و آبگرفتگی بودند.

وی گفت: 665 نیروی امدادی در قالب 160 تیم عملیاتی در 69 شهر، روستا و منطقه عشایرنشین به 2 هزار و 900 نفر امدادرسانی کردند و به 135 نفر از هموطنان خدمات اسکان اضطراری ارائه دادند.

رئیس امداد و نجات جمعیت هلال احمر گفت: همچنین 28 نفر به مناطق امن منتقل شدند. متاسفانه در حوادث سیل و آبگرفتگی چند روز گذشته 7 نفر فوت کردند و یک نفر در شهرستان میانه از توابع استان آذربایجان شرقی مفقود شده است.

سلیمی ادامه داد: در طول این مدت آب از 297 واحد مسکونی که دچار آبگرفتگی شده بودند تخلیه و 15 دستگاه خودرو از مسیر سیلاب رهاسازی شد.

وی بیان کرد: 32 دستگاه چادر، 830 تخته پتو، 240 تخته موکت و سایر اقلام ضروری بین حادثه دیدگان توزیع شده است و امدادرسانی در آذربایجان شرقی و غربی و جستجوی مفقودی در میانه از توابع استان آذربایجان شرقی ادامه دارد.

۱۳۹۷/۳/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...