نسخه چاپی

نویسندگان نامه مذاكره با آمریكا مضحك‌ترین پیشنهاد ممكن را دادند

نماینده مشهد گفت: نویسندگان نامه مذاكره با آمریكا مضحك‌ترین پیشنهاد ممكن یعنی مذاكره با سردمدار جنایت و خونریزی را دادند.

به گزارش نما، جواد کریمی‌قدوسی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با اشاره به نامه برخی از شخصیت‌های سیاسی به مسئولان عالی نظام مبنی بر مذاکره مستقیم با آمریکا، اظهار کرد: این حرکت از قبل قابل پیش‌بینی بود که عده‌ای به صورت زنجیره‌ای دست به قلم ببرند و از مسئولان عالی نظام بخواهند که در برابر خواسته‌های آمریکا کوتاه بیایند.

وی ادامه داد: روند سیاسی در سرتاسر جهان حاکی از آن است که بین تفکری که ریشه در خباثت دارد و جریانی که به دنبال طهارت و پاکی است، جداسازی می‌شود.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی تأکید کرد: دست به قلم شدن عده‌ای خبیث در عالم سیاست به معنای واقعی کلمه آن است که این افراد از مبانی بشری دور هستند.

کریمی‌قدوسی تصریح کرد: این افراد خواستار مذاکره با ترامپ شده‌اند که دنیا او را متهم به نقض عهد می‌کند، شرکای قدیمی‌اش را هم به دلیل نقض عهدهای مکرر از دست داده است و نقش مستقیم در حمله به کشورهایی چون یمن دارد و پشتیبانی غذا و داروی 8 میلیون جمعیت بی‌گناه را بسته است.

نماینده مردم مشهد با انتقاد از این افراد که چنین نامه‌های سخیفی را به مسئولان عالی نظام می‌نویسند، اظهار کرد: متأسفانه یکی از وزرای کنونی هم نامه‌ای خدمت مقام معظم رهبری نوشته است مبنی بر اینکه ایران در مسئله مقاومت و مذاکره موشکی کوتاه بیاید که جای تأسف دارد و برخی از این افراد در دیدارهای خصوصی خود به دنبال راهکارهایی برای تضعیف جریان مقاومت هستند.

وی با بیان اینکه این افراد در جاهایی که باید حاضر باشند غایبند و آنجایی که نباید باشند حاضرند، اظهار کرد: این افراد باید بدانند که جهان جریان‌های سیاسی خبیث و طیب را از هم جدا می‌کند و به جهت مشخص شدن این صف‌بندی‌های سیاسی، ما خوشحال هستیم.

کریمی‌قدوسی افزود: برخی از این افراد در حال حاضر در آمریکا هستند و برخی هم لندن‌نشین هستند، بخشی در فتنه سال 88 نقش داشتند و عده‌ای از آنان هم در حزب سرمایه‌داری کارگزاران نشسته‌اند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با بیان اینکه ماهیت این افراد برای ملت به خوبی روشن شده است، خاطرنشان کرد: این افراد مضحک‌ترین پیشنهاد ممکن یعنی مذاکره با رأس هرم نظام سرمایه‌داری و سردمدار جنایت و خونریزی یعنی ترامپ شده‌اند و با این کار خود برای همیشه خود را از دامان انقلاب جدا کردند.

۱۳۹۷/۳/۳۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...