نسخه چاپی

بیگدلی در گفتگو با نما:

زندگی اشرافی مسئولان كشور، سم مهلك نظام اسلامی است

عکس خبري -زندگي اشرافي مسئولان کشور، سم مهلک نظام اسلامي است

عضو كمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: امروز زندگی اشرافی مسئولان آسیب جدی به كشور و نظام است، كسانی كه ادعایشان این است كه به نظام و انقلاب و امام و رهبری نزدیكترند باید دلسوزتر نظام بوده و ساده زیست تر باشند.

احمد بیگدلی نماینده مردم استان زنجان در گفتگو با نما با اشاره به اینکه ساده زیستی از ارکان اصلی نظام اسلامی است، بیان نمود: زیر بنای انقلاب و اهداف امام (ره) این بود که هیچ موقع مسئولان به سوی اشرافیگری گرایش و میل پیدا نکنند،چه برسد به اینکه خودشان بخواهند مثل اشراف زاده گان در نظام جمهوری اسلامی ایران زندگی کنند.
وی عنوان نمود: خادمان واقعی ملت برای تحقق آرمان های انقلاب و تامین منافع عمومی حتی نباید افکار تجملی و اشرافی داشته باشند امری که متاسفانه در کشور از سوی عده ای نادیده گرفته شد و به آرمانهای امام(ره) و انقلاب در حال آسیب رساندن است و ضرورت دارد با این خوی در کشور مقابله جدی شود.
بیگدلی، افزود: فرقی هم نمی کند مسئولی که زندگی اشرافی در پیش گرفته از لحاظ سیاسی و حزبی و موقعیت اجتماعی در چه مرتبه ای باشد، رئیس جمهور باشد یا نماینده مجلس یا وزیر یا هر مدیر و مسئول دیگری وی باید به دنبال خدمت به مردم برای تامین منافع ملی باشد و نه منافع شخصی و حزبی و جناحی.
وی با اشاره به ساده زیستی حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری و شهیدان گرانقدری چون شهید رجائی در تمام دوران زندگی خویش، خاطر نشان کرد: تاکنون فردی بالاتر از این بزرگان در نظام نداشته و نخواهیم داشت مگر اینها از ساده زیستی در خدمت به مردم ضرر کرده اند که مسئولان دیگر نمی تواند چون ایشان ساده زیست باشند و به این زندگی اشرافی و تجملاتی رو کرده و نمی توانند از این خوی ناپسند که مغایر بیانات امام (ره) بوده است، دوری جویند.
وی اظهار نمود: در مطالبه گری و مقابله مردمی با زندگی اشرافی مسئولان فرقی بین افراد مختلف نیست چه آقای خاتمی و تشکیلات بنیاد باران با هزینه های گزاف یا آقای فیروز آبادی و آقای ولایتی که در رسانه ها اخیرا"به جهت دارایی هایشان مورد مطالبه جهت شفاف سازی قرار گرفتند، همه مسئولین باید پاسخ گوی مردم باشند.
وی با اذعان به اینکه امروز زندگی اشرافی مسئولان آسیب جدی به کشور و نظام است،گفت کسانی که ادعایشان این است که به نظام و انقلاب و امام و رهبری نزدیکترند باید دلسوزتر نظام بوده و ساده زیست تر باشند.
وی افزود: متاسفانه مسئولان ما بعد انقلاب آنچنان به ساده زیستی گرایش پیدا نکردند و اکنون که مردم واقعیت ها را می بینند و اعتمادشان کم رنگ شده و خدشه پیدا کرده مقصر آن همه مسئولان هستند حتی کسانی که به هر دلیلی می توانستند با این روند از ابتدا مقابله کنند و نکردند واکنون باید برای تامین منافع مردم و نظام با متخلفین برخورد قاطع نمایند.



۱۳۹۷/۴/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...