نسخه چاپی

حجت الاسلام سلیمی در گفتگو با نما:

دولت جلوی انحصار طلبی اصلاح طلبان را بگیرد

عکس خبري -دولت جلوي انحصار طلبي اصلاح طلبان را بگيرد

نماینده مردم استان مركزی در مجلس شورای اسلامی، گفت: اخیرا" رئیس جمهور دم از وحدت و انسجام زدند ما ازسخنانشان استقبال می كنیم.

حجت الاسلام علیرضا سلیمی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفتگو با نما با اشاره به سخنان اخیر رئیس جمهور در بالا بردن نقدپذیری دولت، گفت: امروز عمده مشکلات کشور این است که دولت در یک زمان عده ای را طرد کرده و حرف منتقدان دلسوز کشور در مدیریت امور را گوش نداد و تکیه برستون کج بیگانگان در برجام نمود و همگان دیدیم که چطور این دیوار روی کشور آوار شد و بوضوح نشان داد که بیگانگان قابل اعتماد نیستند.
وی عنوان نمود: اخیرا" رئیس جمهور دم از وحدت و انسجام زدند ما ازسخنانشان استقبال می کنیم ولی این به این معنا هم نباید باشد که سکوت کنیم تا برخی هر کاری می خواهند انجام دهند این تغییر رویه می طلبد رئیس جمهور برای تامین وحدت ملی ،منتقدان خویش را هم با توجه به توانمندی هایشان در مناصب و پست های مدیریتی برای حل مشکلات موجود به کار گیرد.
نماینده مردم استان مرکزی در مجلس شورای اسلامی اذعان نمود: متاسفانه امروز در برخی شهرستان ها و استانها تندرو ترین افراد بر اریکه قدرت نشسته اند و انحصار طلبی دولتی راه انداخته اند به گونه ای که برخی اصلاح طلبان انحصار طلب حتی اجازه نفس کشیدن به دیگران نمی دهند، در حوزه انتخابی ما تا دهیارها را هم عوض کرده اند اینطور که نمی شود امور را مدیریت کرد،مردم این انحصار طلبی ها و رفتارها را می بینند و از آن ناراضی اند.
حجت الاسلام سلیمی با بیان اینکه برخی مدیران دولتی با عملکرد هایشان نشان می دهند اراده ای برای حل مشکلات ندارند، اظهار نمود: باید از ظرفیت های داخل استفاده کرد باید اجازه داد که تولید کنندگان و فعالان اقتصادی به میدان آمده و فضای نابسامان کنونی را به صورت مردمی مدیریت کنند بخش خصوصی توانمند است و از عهده امور بر خواهد آمد کما اینکه وعده رئیس جمهور هم در انتخابات این بود که دولت دست از بنگاه داری بردارد و امور را از بعد دولتی خارج نماید بسیار خوب پس کی باید به این وعده ها عمل شود، آیا امروز زمان عمل به این وعده ها نیست.
وی با اشاره به برخورد سرد دولت با برخی منتقدان، گفت :دولت باید پذیرش نقد داشته و سخن منتقدان را به گوش بسپارد نه اینکه اگر کسی حرفی زد سریع اقدام به شکایت از وی کند.
وی با اشار ه به میزان بالای شکایت دولت از نمایندگان مجلس، خاطر نشان کرد: به عنوان عضو هیات نظارت باید بگویم که در این دولت تعداد شکایت از نمایندگان مجلس از سوی دولت بی سابقه بوده و در هیچ دوره ای بعد از انقلاب تاکنون سابقه نداشته است.
وی افزود: دولت باید ظرفیت نقد پذیری خود را به معنای واقعی بالا ببرد دولت اداره کننده امور کشور و ملت است و باید نظرات همه را مورد توجه قرار دهد لیکن ما از سخنان اخیر آقای روحانی استقبال می کنیم ولی این سخنان الزاماتی دارد و امیدواریم ایشان به این الزامات پای بند باشد و بیاناتش در حد حرف نباشد.

۱۳۹۷/۴/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...