نسخه چاپی

توصیه آقای بازیگر به تازوه واردان سینما

توصیه می كنم كسانی كه وارد عرصه هنر می شوند با گذراندن دوره آموزشی به هر نحوی كه ممكن است تجربه كسب كنند، چون ممكن است در دراز مدت مردم آثار داخلی را كمتر دنبال كنند و بیشتر جذب آثار خارجی شوند.

به گزارش نما، مهدی امینی خواه بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون درباره وضعیت بازیگری در سال 97 گفت: در حال حاضر سطح تولیدات نصف شده و در صنعت فیلمسازی وقتی تولیدات سطح پایین باشد به کسانی که در جلوی دوربین یا پشت دوربین فعالیت می‌کنند آسیب می رسد.

این بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون با اشاره به حضور پررنگ جوانان در عرصه بازیگری اظهار کرد: به نظر من کسانی که وارد این عرصه می‌شوند با حضور در کلاس‌های بازیگری می توانند در صنعت فیلمسازی فعالیت و به هنر سینما کمک کنند، اما اینکه از طریق ارتباطات وارد این سیستم می شوند و آگاهی لازم را ندارند قطعا هم به خودشان و هم به پیکره صنعت فیلمسازی آسیب وارد می‌کنند و ممکن است در دراز مدت مردم محصولات داخلی را کمتر دنبال کنند و بیشتر جذب محصولات خارجی شوند.

امینی خواه ادامه داد: دلیل اینکه سطح تولیدات امروزی پایین آمده، آسیب دیگری است که از نبود پیشکسوتان عرصه بازیگری نشأت گرفته است. اگر تولیدات به جایگاه اولیه خود برگردد و مانند سال‌های گذشته با حضور بازیگران پیشکسوت تولید انبوه داشته باشیم فکر می‌کنم این پیکره دوباره جان بگیرد.

وی با اشاره به بازیگرانی که با پرداخت پول وارد هنر می‌شوند بیان کرد: باید هنرمند دارای تکنیک و هنر لازم باشد همانطوری که در دانشگاه‌ها این رشته را آموزش می‌دهند، بازیگری یک رشته پیش پا افتاده نیست و سختی‌های خودش را دارد، آن دسته از افراد که با پرداخت پول وارد هنر بازیگری می‌شوند، به جز برخی استثنائات که ماندگار شده اند، باقی آنها از ذهن ها پاک شده و از این عرصه رفته اند.

امینی خواه درباره آخرین فعالیت‌های هنری خود خاطرنشان کرد: در حال حاضر فیلمبرداری سریال "انتخاب ویژه" را به کارگردانی مسعود تکاور به پایان رسانده ایم، این سریال دارای یک ژانر پلیسی است که فکر می کنم در هفته پلیس پخش خواهد شد. برای بازی در پروژه دیگری هم صحبت کرده ام اما نتیجه قطعی آن هفته بعد اعلام می‌شود، اثری در ژانر وحشت که یک کارگردان ساخت آن را برعهده دارد.

۱۳۹۷/۴/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...