نسخه چاپی

مراكز ضد ایرانی جنگ روانی

نیاز كشور به یك قرارگاه مقابله با جنگ روانی در فضای سایبر

عکس خبري - کشور نيازمند يک قرارگاه مقابله با جنگ رواني در فضاي سايبر است

آمریكا در سالیان اخیر یك قرارگاه سایبری تشكیل داده كه «كاملاً نظامی» بوده و فرماندهی آن را یك ژنرال ارتش آمریكا برعهده دارد.

1ـ آمریکا در سالیان اخیر یک قرارگاه سایبری تشکیل داده که «کاملاً نظامی» بوده و فرماندهی آن را یک ژنرال ارتش آمریکا برعهده دارد. قرارگاه «فرماندهی» سایبری آمریکا» که با نام «USCYBERCOM» شناخته می‌شود، زیر نظر مستقیم قرارگاه فرماندهی استراتژیک آمریکا فعالیت می‌کند که در سال 2009 دستور تأسیس آن را وزیر دفاع وقت آمریکا صادر کرد و این قرارگاه بلافاصله تأسیس شد. این سازمان در زمان تأسیس دارای 1000 نفر نیروی متخصص و بودجه‌ای بالغ بر 120 میلیون دلار برای سال 2010 بود. بودجه این سازمان در سال 2011، 150 میلیون دلار برآورد شد. این قرارگاه جنگ سایبری علیه تأسیسات هسته‌ای ایران، آموزش و فرماندهی اغتشاشات ۸۸ و دی ماه ۹۶ را برعهده داشت و فعالیت آن تاکنون ادامه دارد.
۲ـ در 12 دسامبر سال 2016 برای مقابله با ایران بین مقامات آمریکا و رژیم صهیونیستی در یک جلسه محرمانه در کاخ سفید در راستای افزایش فشار بر ایران، کارگروه مشترکی را برای ایجاد نارضایتی داخلی در ایران تشکیل دادند و رئیس ستاد کل نیروهای مسلح رژیم صهیونیستی، بخش جدیدی تحت عنوان «پروژه ویژه» ارتش اسرائیل برای هماهنگی مسائل مربوط به مناقشات با ایران راه‌اندازی کرد.
این نهاد تمرکز اصلی خود را در داخل ایران قرار داده و هدف آن نیز ایجاد آشوب و اعتراض در ایران بر پایه نارضایتی‌های داخلی اقتصادی است.
۳‌ـ سال ۲۰۱۷ هنگامی که ترامپ به عربستان سفر کرد، یک قرارگاه عملیات روانی فوق سری با برنامه‌ریزی رژیم صهیونیستی، بودجه آل‌سعود و فناوری آمریکایی آغاز به کار کرد. این مرکز عنوان مبارزه با ایدئولوژی افراط‌گرایان را بر عهده دارد. اگرچه در این قرارگاه حملات سایبری متعددی به مراکز دولتی ایران صورت گرفت، اما نباید این نکته را پنهان کرد که ۶۰ درصد فارسی‌زبانان ضد انقلاب فضای مجازی در عربستان حضور دارند و بسیاری از مسائل داخلی، درگیر‌ی‌های خوزستان، درگیری‌های نجف و بصره در این مرکز پایش و برنامه‌ریزی می‌شود. یکی از روش‌های این مرکز ایجاد جنگ روانی فراملی است.
با توجه به این روندها کشور نیازمند یک قرارگاه مقابله با جنگ روانی در فضای سایبر است.

۱۳۹۷/۴/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...