نسخه چاپی

اختصاصی نما:

یك عكس و .....

عکس خبري -يک عکس و .....

جناب فغانی لب به تهدید میگشاید كه "اگر این تصاویر باعث حاشیه سازی شود از ایران میرود". در اینجا باید گفت اگر فدراسیون و كمیته اخلاق نسبت به این موضوع سكوت كند باید منتظر عواقب بدی در فلسفه وجودی خود باشد و در آینده نیز شاهد تهدید و زبان درازی كمتر از فغانی ها باشد.

حسن علیرضایی- یکی از موففیتهای فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران در بازیهای جام جهانی ۲۰۱۸ حضور موفق تیم داوری و در راس آن علیرضا فغانی بود که قضاوتهای خوب او باعث شد تا دیدار رده بندی بین انگلیس و بلژیک را به او واگذار کنند.قضاوتهای تقرببا بی نقص فغانی و کمکهایش در این بازیها بارها در داخل و خارج کشور مورد تحسین مردم و رسانه ها قرار گرفت. اما انتشار چند عکس شامل دست دادن و روبوسی وی با داور زن برزیلی از این داور بین المللی کشور و جمله تهدید امیز ایشان کام علاقه مندان به فوتبال را تلخ کرد.حال چند نکته را جهت یاد آوری اقای فغانی و فدراسیون فوتبال یادآوری میشود.
۱_گویا آقای فغانی فراموش کرده که با معرفی "فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران" موفق به کسب این جایگاه شده و قضاوت فینال المپیک و رده بندی جام جهانی را به او واگذار کردن.
۲_گویا آقای فغانی فراموش کردن که وقتی به عنوان نماینده ایران در رقابتهای برون مرزی حضور پیدا میکند باید قوانین کشور رو رعایت کنه.
۳_گویا آقای فغانی فراموش کردن که مسلمان هستن و دست دادن و مصافحه با زن نا محرم شرعا حرام هست.
۴_گویا آقای فغانی فراموش کردن آداب؛ رسوم و فرهنگ غیر مسلمانان با ما فرق داره!!! و در فرهنگ اونها روبوسی زنان و مردان با یکدیگر کاری عادی است.!!! حال اگر همسر جناب فغانی و شوهر اون خانم داور همراهشان بود؛ آیا باز هم این کار را میکردن؟؟؟!!!
۵_گویا آقای فغانی فراموش کرده اند که متاهل و دارای همسر و فرزند هستن و پخش این تصاویر در فضای مجازی اصلا مناسب شان ایشان نیست و با پخش این تصاویر آیا خجالت زده همسرشان نیستن؟؟!!
حالا با این تفاسیر جناب فغانی لب به تهدید میگشاید که "اگر این تصاویر باعث حاشیه سازی شود از ایران میرود".
در اینجا باید گفت اگر فدراسیون و کمیته اخلاق نسبت به این موضوع سکوت کند باید منتظر عواقب بدی در فلسفه وجودی خود باشد و در آینده نیز شاهد تهدید و زبان درازی کمتر از فغانی ها باشد.

۱۳۹۷/۴/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...