نسخه چاپی

منتظر بازگشت یك سریال قدیمی و پرطرفدار باشید

با انتشار نخستین تریلر سریال «بینوایان»، لیلی كالینز و دومینیك وست در یك اقتباس جدید از شاهكار ادبی هوگو دیده شدند.

به گزارش نما، هرچند علاقه‌مندان به سریال جدید «بینوایان» باید تا سال دیگر منتظر بمانند تا لیلی کالینز، دومینیک وست و دیوید اویلوو را در اقتباس جدید تلویزیونی از شاهکار ویکتور هوگو ببینند، اما امکان مشاهده مختصری از این مجموعه با انتشار تریلر آن ممکن شد.

در این سریال ۶ قسمتی که برای بی‌بی‌سی ساخته شده لیلی کالینز در نقش فانتین مادر کوزت بازی کرده و دومینیک وست بازیگر انگلیسی نیز در نقش ژان‌والژان ظاهر شده است.

این سریال در بلژیک و شمال فرانسه فیلمبرداری شده است.

اندرو دیویس که اوایل هفته تایید شده برای نوشتن اقتباس از نسخه ناتمام رمان جین آستن با عنوان «سندیشن» در قالب یک سریال انتخاب شده، نویسنده فیلمنامه «بینوایان» بوده است.

این سریال در لایه‌های داستان هوگو حرکت می‌کند و بازی موش و گربه ژان والژان و ژاور را بار دیگر با پس زمینه فرانسه و مسایل اجتماعی آن دوره، روایت می‌کند.

در این سریال اویلوو بازیگر سیاهپوست فیلم «سلما» در نقش ژاور ظاهر شده است.

دیگر بازیگران این سریال شامل اولیویا کولمن که به زودی در نقش اصلی سریال «تاج» دیده خواهد شد و جاش اوکانر هستند. ایفای نقش ماریوس را جاش اوکانر برعهده داشته و عادل اختر بازیگر نقش موسیو تناردیه و اولیویا کولمن بازیگر نقش مادام تناردیه هستند. الی بمبر نیز در نقش کوزت ظاهر شده است.

«لوک‌آوت پوینت» کمپانی تولید فیلم که تهیه «جنگ وصلح» را برعهده داشت و اکنون مالکیت آن به طور کامل در اختیار بی‌بی‌سی است، تولید این سریال را انجام داده است.

توزیع بین‌المللی این سریال را بی‌بی‌سی برعهده دارد.

کارگردانی این سریال برعهده تام شنکلند بوده است.

۱۳۹۷/۴/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...