نسخه چاپی

اختصاصی نما:

سوپر جام كه ترس ندارد!

عکس خبري -سوپر جام که ترس ندارد!

روز ۲۹ تیرماه جاری راس ساعت ۲۰/۳۰ تاریخ برگزاری سوپرجام است كه این روزها به محلی برای دعوای استقلال تهران، پرسپولیس و سازمان لیگ تبدیل شده است.

مهدی یکتا- روز ۲۹ تیرماه جاری راس ساعت ۲۰/۳۰ تاریخ برگزاری سوپرجام است که این روزها به محلی برای دعوای استقلال تهران، پرسپولیس و سازمان لیگ تبدیل شده است.

سازمان لیگ اعلام کرده که تاریخ برگزاری سوپرجام تغییر ناپذیر است و استقلالی ها هم به خواست وینفرد شفر درخواست تعویق این زمان را دارند.

باشگاه پرسپولیس اما ضمن اعلام آمادگی برای این دیدار هشدار داده که حاضر به بازی در سوپرجام در تاریخ دیگری نیست و فقط روز ۲۹ تیرماه به میدان می رود.

پرسپولیسی ها حتی خواستار آن شدند که اگر استقلالی ها در موعد مقرر سر مسابقه سوپرجام کشور حاضر نشوند کاپ قهرمانی به این تیم اهدا شود.

اما از آن جالب تر وینفرد شفر آلمانی است. سرمربی آلمانی که با توجه به اینکه کارشناس بازی های مرحله گروهی تلویزیون سوئیس بود نتوانست به موقع تمرینات آماده سازی پیش فصل استقلال تهران را استارت بزند.

بنابراین بدن آبی پوشان تا روز ۲۹ تیرماه جاری برای سوپر جام آماده نخواهد شد.

از سوی دیگر امید ابراهیمی فرمانده خط میانی استقلال (به گفته خود وینفرد شفر) با عقد قراردادی به ارزش یک میلیون و ۲۰۰ هزار دلار به الاهلی قطر پیوست.

همچنین سید مجید حسینی مدافع ملی پوش استقلال هم با ترابوزان اسپور ترکیه به توافق رسید تا با پرداخت ۱۰۰ هزار دلار به باشگاه فعلی اش آزاد شود.

همه این موارد مزید بر علت شد که وینفرد شفر خواهان به تعویق افتادن بازی سوپرجام شود.

اما پرسش اینجاست؛

آیا سوپرجام ترس دارد؟!

یا اینکه شفر بدون شک امید ابراهیمی و سید مجید حسینی را در رقابت های لیگ هجدهم، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا به همراه ندارد. آیا این مسابقات هم قرار است با درخواست سرمربی آلمانی به تاریخ دیگری موکول شود؟!

در شماره قبلی نوشتیم که وینفرد شفر هم ایرانی شده و حالا با این رفتارها به صحت این ادعا می توان پی برد.

مردی که از فوتبال آلمانی مبتنی بر نظم و دیسیپلین می آید در فوتبال ایران تبدیل به مربی دیگری می شود.

تمرینات پیش فصل خود را با تاخیر آغاز می کند و از سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال هم توقع دارد تاریخ سوپرجام را با او هماهنگ کنند!

اگر وینفرد شفر هنوز هم در آلمان و بوندس لیگا مربیگری می کرد باز می توانست تاریخ سوپرجام را عوض کند؟!

ما که بعید می دانیم!

۱۳۹۷/۴/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...