نسخه چاپی

دردسر جدید برای بدهكار بانكی معروف

بدهكار معروف بانكی كه سخنگوی قوه‌قضاییه در نشست خبری روز گذشته خود (۲۴ تیر) به وی اشاره كرده، با پرونده جدیدی مواجه شده كه شاید برای چندین سال او را پشت میله‌های زندان نگه دارد.

به گزارش نما، حجةالاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای روز گذشته (یکشنبه) 24 تیر در یکصد و بیست و هشتمین نشست خبری خود در پاسخ به سئوال یکی از خبرنگاران درباره بازداشت یکی از بدهکاران کلان بانکی اظهار کرد: این فرد قبلاً یک مرتبه بازداشت شد اما قول و تعهد داد که با یک مکانیزمی، بدهی خود را با بانک تسویه کند؛ بنابراین با وثیقه آزاد شد. مدتی گذشت و این کار نشد و فرد مزبور دوباره بازداشت شد و اکنون اموالش در حال شناسایی است تا بدهی داده شود.

برای این بدهکار کلان بانکی که چهره‌ای سرشناس و معروف نیز محسوب می‌شود، علاوه بر پرونده قبلی، یک پرونده جدید نیز تشکیل شده که هر دو پرونده در دست رسیدگی شعبه اول دادسرای پولی و بانکی است.

بازپرس شعبه اول دادسرای پولی و بانکی، در هر دو پرونده برای این بدهکار بانکی، قرار بازداشت صادر کرده و اعتراض متهم به قرار صادره، برای رسیدگی به شعبه نهم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی کشکولی ارجاع شده است.

عناوین اتهامی این فرد در پرونده جدید تشکیل شده که زیاد هم ارتباطی به بدهی بانکی ندارد؛ «معاونت در اخلال عمده در نظام اقتصادی کشور»، معاونت در تحصیل مال از طریق نامشروع» و «پولشویی» است.

این متهم پیشتر در مهر سال 96 در ارتباط با بدهی بانکی خود احضار و بازداشت شده بود اما چند ماه بعد با قرار وثیقه 200 میلیون تومانی آزاد شد.

او خرداد امسال مجدداً به دادسرا احضار و با صدور قرار بازداشت، راهی زندان شد.

۱۳۹۷/۴/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...