نسخه چاپی

انتقال «نواز شریف» و دخترش به زندان

مقامات امنیتی پاكستان اعلام كردند كه نخست وزیر سابق پاكستان و دخترش امشب به محض ورود به لاهور، دستگیر و مستقیما به زندان منتقل می‌شوند.

به گزارش نما، «نواز شریف» نخست وزیر سابق پاکستان و «مریم شریف» دختر وی که به جرم پولشویی به ترتیب به ۱۱ و ۷ سال زندان محکوم شده اند، از لندن راهی «ابوظبی» شده و طی پروازی مجدد ساعت ۶ عصر به وقت محلی وارد فردوگاه «لاهور» خواهند شد.

بر اساس جزئیات، «اداره پاسخگویی ملی پاکستان» موسوم به «نیب» اعلام کرد که به محض ورود شریف و دخترش به فرودگاه لاهور آن‌ها را دستگیر و راهی زندان خواهیم کرد.

به گفته مقامات نیب یک تیم ۱۶ نفره برای دستگیری نواز و دخترش در فرودگاه لاهور مستقر شده اند و علاوه بر این ۲ فروند هلیکوپتر در فردوگاه لاهور و دو فروند هلیکوپتر نیز در فردوگاه اسلام آباد، آماده انتقال مستقیم نخست وزیر سابق پاکستان و دخترش به زندان هستند.

این مقامات اعلام کردند که نواز و دخترش را از لاهور به اسلام آباد منتقل کرده و به زندان «ادیاله» واقع در این شهر خواهیم فرستاد.

این اقدامات در حالی صورت می‌گیرد که نواز و دخترش که به خاطر بیماری «کلثوم نواز» همسر شریف در لندن به سر می‌بردند، بار‌ها اعلام کرده بودند که برای مواجه با این حکم به طور قطع به پاکستان بر می‌گردند و قصد پناهندگی در انگلیس را ندارند.

۱۳۹۷/۴/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...