نسخه چاپی

فرشید باقری؛ فعلا تنها در میانه میدان استقلال

هافبك دفاعی استقلالی ها تنها عنصر باقی مانده خط میانی این تیم از فصل گذشته است. خط میانی موفق استقلال در فصل گذشته تا به امروز تنها یك نماینده در تمرینات و مسابقات آبی ها دارد.

به گزارش نما، امید ابراهیمی رسما از استقلال جدا شده و سرور جپاروف نیز فعلا به تمرینات آبی ها بازنگشته تا به این ترتیب فرشید باقری تنها عضو باقی مانده از خط میانی موفق فصل گذشته آبی ها در تیم شفر باشد.

باقری این روزها در کنار بازیکنان جوان و تازه اضافه شده به استقلال و البته فرشید اسماعیلی که به مرکز زمین منتقل شده، خط میانی استقلال را رهبری می کند اما مطمئنا این وضعیت موقتی خواهد بود و شفر برای شروع مسابقات به ترکیب ایده آل خود دست پیدا خواهد کرد.

فرشید که سومین سال حضور خود در استقلال را سپری می کند، در فصل جاری با توجه به غیبت ابراهیمی و نورافکن و البته مصدومیت چشمی و تغییر پست او احتمالا نفر اول خط میانی تیم شفر خواهد بود و می تواند امیدوار باشد تا بهترین فصل فوتبالی خود را سپری کند.

حضور زودهنگام در تمرینات پیش فصل نیز باعث شده تا باقری برای درخشش در سال جاری دورخیز مناسبی داشته باشد و آبی ها در لیگ هجدهم امید زیادی به این بازیکن خواهند داشت.

۱۳۹۷/۴/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...