نسخه چاپی

اقدام فوری برای حل مشكلات كامیون‌داران

رئیس كمیسیون عمران و مجلس در نامه‌ خود به وزیر راه و شهرسازی بر ضرورت اقدام فوری برای حل مشكلات كامیون‌داران و جلوگیری از تداوم اعتراضات تأكید كرد.

به گزارش نما، محمدرضا رضایی‌کوچی نماینده مردم جهرم رئیس کمیسیون عمران و مجلس و شورای اسلامی از نامه خود به عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی خبر داد و اظهار داشت:‌ در این نامه بر ضرورت اقدام فوری برای کامیون‌داران و جلوگیری از تداوم اعتراضات از سوی وزیر راه تأکید شده است.

به گزارش فارس متن این نامه به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر عباس آخوندی

وزیر راه و شهرسازی با سلام و تحیت

با توجه به دستور ریاست محترم مجلس شورای اسلامی مبنی بر ضرورت اقدام فوری برای حل مشکلات کامیون‌داران و جلوگیری از تداوم اعتراضات، از جنابعالی دعوت می‌شود، در جلسه کمیسیون عمران که برای بررسی نهایی موضوع و ارسال گزارش (وفق ماده 49 آئین‌نامه داخلی) به صحن علنی مجلس شورای اسلامی، رأس ساعت 14:00 روز سه‌شنبه مورخ 97.5.2 در محل کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی برگزار می‌شود، حضور به هم رسانید.

ضمناً‌ به پیوست محورهای احصاء شده مربوط به مشکلات کامیون‌داران ارسال می‌شود خواهشمند است با قید فوریت دستور فرمایید گزارش مستند حاوی نتایج بررسی و اقدامات به عمل آمده در هر محور به همراه موانع احتمالی و راهکارهای پیشنهادی تهیه و حداکثر یک روز قبل از موعد جلسه، برای جمع‌بندی و طرح در جلسه در اختیار قرار گیرد.

محمدرضا رضایی

رئیس کمیسیون عمران مجلس

۱۳۹۷/۴/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...