نسخه چاپی

«دولت كریمه حزب خدا محور» چگونه و چرا؟

دكتر اسدالله بادامچیان

در برابر انسان سه پرتگاه هست مقام، شهوت ثروت اگر پای انسان در جاده مشرف به پرتگاه بلغزد یا سرش گیج برود، سقوطی دردناک و وحشت آور خوهد داشت.

و اگر پای انسان استوار و سلامت باشد از زیبایی های دره و کوه و مناظر اطراف لذت برده از مواهب آن بهره می گیرد.

این پای استوار و روح آرام در انسان های ارزش محور است؛ چه ارزش های انسانی و بالاتر از آن ارزش های الهی، انسان های هوس محور و هوسران و نفسانیت محور مادیگرا و آلوده ها و کژ اندیشان در این مسیر پر پیچ و خم، همواره در معرض سقوط و تباهی هستند.

هیتلرها ، ترامپ ها ، بن سلمان ها ، سران داعش ، آنگاه که در مقام قرار گرفته اند، بالاترین جنایت ها و خیانت ها را مرتکب شده اند.

رجایی ها ، لاجوردی ها ، مهدوی کنی ها ، باهنر ها ، عسگر اولادی ها در مقام که قرار گرفته اند؛ به اوج انسانیت و خدایی بودن رسیده اند و بهشت قرب الهی جا گرفته اند در حالی که آن موجودات پلید به عذاب های اخروی دچار شده و می شوند.

اسلام ثروت را ابزار خدمت به بندگان خدا و جستجویی رضوان اللله و سیر در مسیر خدایی می خواهد، ضمن آنکه ثروتمند خدا محور را محبوب خدا می داند.

در حالیکه دنیای مادی گرا و سرمایه داری پول و ثروت را ابزار هوسرانی و زورگویی و ستمگری و سوء استفاده از فقرا می دارد، شهوت و شهوترانی آرزو و محور خواستهایی نفسانی در این دنیایی تاریک و مقام برای آنها بت و خدای خدایان است. از این رو دنیایی مادی گرا سراسر فساد و تباهی و نامردی ها و زور و سلطه و استبداد و استعمار و استشمار است. دنیای باستان دنیای ظلم ها و زورگویی های امپراطوران و شاهان و خاقان ها و خان ها و ارباب است.

دنیای معاصر هم جهانی خسته و رنج برده از استکبار و استعمار و سرمایه داران صهیونیست و آن کشتار رنج آور مردمان هیروشیما و ناکازاکی توسط روزولتِ مدعی تمدن و چرچیلِ مدعی دموکراسی و استالین مدعی برابری خلق است و پس از آن بمباران شیمیایی حلبچه و سردشت توسط صدام مورد حمایت مدعیان دموکراسی و حقوق بشر غربی است.

***

دولت در اسلام دولت کریمه است که تمنای هر انسان مسلم ارزش گرایی است.

اللَّهُمَّ إِنَّا نَرْغَبُ إِلَیْکَ فِی دَوْلَةٍ کَرِیمَةٍ؛ دولت کریمه ارزشگرا در پی حاکمیت ارزش های الهی و ارزشهای انسانی است. به جای حاکمیت شخص ها یا قومیت ها یا حاکمیت دولت ها در پی حاکمیت راستی و پاکی خدمت عزت و دعوت به همه خوبیها و مسئولیت دهی به خوبان است. که در آن عزت کرامت انسان بدست می آید.

دولتی که دورویان چند چهره ها را رسوا می کند، نقابداران مردم فریبی که منافقانه در پوشش شعارها و چهره های ارزشی همان غارتگران حق و خزانه های مردم ومقام پرستی و برآوردن خواسته های نفسانی و آلوده به زشتی ها و پلیدی ها هستند به ذلت می رساند.

تُذِلُّ بِهَا النِّفَاقَ وَ أَهْلَهُ؛ انسان ها در این دولت کریمه دعوت کنندگان به اطاعت الله، که همان پیروی از ارزش های الهی می باشد هستند. "الدُّعَاةِ إِلَى طاعة الله” و نتیجه و دستاورد اصلی دولت کریمه بهره مندی و کرامت دنیا و اخرت انسان هاست.

دولت کریمه توسط انسان هایی شکل می گیرد که رجایی گونه، بهشتی گونه در پی حاکمیت ارزشهای الهی باشند و خود واجد ارزشها باشند.

در زندگانی و اندیشه و گفتار و نوشتار خود ارزشی بوده و مانده اند؛ درپی خواست نفسانی در مسئولیت یابی و مقام خواهی و قدرت طلبی نباشند. مانند شهید رجایی که چون همراه شهید اسلامی، به ایشان گفتم در شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی تصویب شده که مسئولیت نخست وزیری را بعهده بگیرید. گفت باید بررسی کنم ببینم آیا وظیفه شرعی من است که باید به آن عمل کنم؟

یا توان این مسئولیت را دارم؟ آیا مقام، ما را تغییر نمی دهد؟ و یک هفته بررسی کرد و بعد پذیرفت.

او نخست وزیری و سپس ریاست جمهوری را به عنوان تکلیف الهی و برای اقامه دولت کریمه پذیرفت؛ در حالی که نامزد های دیگر الا یکی دو نفر در پی رسیدن به ریاست جمهوری از هیچ کاری کوتاهی نمی کردند. بنی صدر که با حمایت پنهانی استکبار و در پی رسیدن به مقام با آمریکا و غرب سازش کرده بود و تفاوت این دو در همان ارزشگرایی و بی ارزشی بود.

اگر حزبی در پی دولت حزبی باشد، 3 نوع عمل می کند.

حزب خدا محور، «حزب الله» که در پی دولت کریمه اسلامی و حاکمیت ارزشهاست، نه اینکه بخواهد چون حزب است و حزب باید به قدرت برسد و در پی مقام طلبی باشد.

حزب ارزشی غیر الهی که در پی اهداف انسانی است. حزب غیر ارزشی «حزب الشیطان» که در پی رسیدن به مقام برای ارضای خواسته های غیر ارزشی و ضد ارزشی و نفسانیت مادی است. مانند حزب هایی از احزاب آمریکا و انگلیس و یا حزب صهیونیسم.

***

اگر حزب موتلفه اسلامی، معتقد است که در برهه حساس فعلی «حزب» می تواند مشکلات جاری را رفع کند و کشور را از مدیران ناکارآمد و سیاست های غلط و سوءاستفاده گران از بیت المال نجات دهد و پیشرفت عدالت محور و رفاه عادلانه را تامین کند؛ هر حزبی را نمی گوید بلکه حزب ارزشگرا و خدا محور را قبول دارد تا با برنامه های بر اساس فقه مترقی اسلام و خط اصیل امام خمینی و امام خامنه ای و با نیت خالص خدمت در رسالت الهی، و حاکمیت ارزشها، خط مشی و برنامه تحول در کشور را طراحی کند و با چهره هایی از جنس رجایی، لاجوردی، باهنر و بهشتی ایران و مردم خوب آن را به سعادتمندی و عزت دنیا و آخرت برساند.

همه با هم در انتخابات آینده مجلس یازدهم و در دولت آینده بکوشیم که رجایی گونه ها و لاجوردی منش ها توسط مردم انتخاب شوند. ان شاء الله

۱۳۹۷/۵/۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...