نسخه چاپی

شرط عجیب آقای مدیر برای لژیونر شدن ستاره لیگ برتری

مدیرعامل تیم لیگ برتری به ستاره تیمش گفته باید از طریق خودش و رابطه‌هایش ترانسفر شود و در غیر این صورت راهی برای جدایی وجود ندارد.

به گزارش نما، یکی از بازیکنان جوان و بااستعداد فوتبال کشورمان برای جدایی از باشگاهش و رفتن به فوتبال اروپا دچار مشکل عجیبی شده است. این بازیکن که با توجه به سن و سالش و درخشش در بازی‌های ملی و باشگاهی مورد توجه تیم‌های مطرح اروپایی قرار گرفته، با توجه به باقی ماندن یک سال از قراردادش، بدون جلب رضایت آن باشگاه نمی‌تواند به فوتبال اروپا برود، اما مدیرعامل این باشگاه لیگ برتری شرط عجیبی پیش پای بازیکن جوان تیمش قرار داده و به او گفته فقط در یک صورت رضایتنامه او را برای پیوستن به تیم‌های اروپایی صادر خواهد کرد.

مدیرعامل مذکور به ستاره تیمش گفته باید از طریق خودش و رابطه‌هایش ترانسفر شود و در غیر این صورت راهی برای جدایی وجود ندارد. مدیرعامل مورد نظر آستین‌ها را بالا زده و در نقش دلال ظاهر شده و می‌خواهد به جای مدیریت بر اوضاع نابسامان تیمش و پاسخگویی به هواداران تیم خود بازیکن جابه‌جا کند.

بازیکن جوان بعد از شنیدن این حرف‌ها از شدت عصبانیت جلسه با مدیرعامل را ترک کرد و باقی کار‌ها را به ایجنت خود سپرد تا از راه‌های قانونی رضایتنامه‌اش را بگیرد. این ستاره لیگ برتری برای گرفتن رضایتنامه دست به دامن اعضای هیئت مدیره و مدیران بانفوذ استان خود شده تا بتوانند دلال مدیرنما را راضی کنند جلوی پیشرفت این بازیکن را نگیرد تا بتواند به رؤیای خود که بازی در فوتبال اروپاست، برسد.

۱۳۹۷/۵/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...