نسخه چاپی

حبیبی در گفتگو با نما:

تیم اقتصادی دولت شكست خورده است

عکس خبري -رئيس جمهور بپذيرد تيم اقتصادي دولت شكست خورده است

دبیركل حزب موتلفه اسلامی، گفت: رئیس جمهور برای تشكیل تیم اقتصادی جدید كه با قحطی الرجال روبرو نیستند و وقتی این تیم شكست خورده ایشان بایداین شكست را پذیرفته و یك تیم جدید دیگر جایگزین نمایند

محمد نبی حبیبی دبیر کل حزب موتلفه اسلامی در مراسم بزرگداشت روزخبرنگار در پاسخ به سوال خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی نما مبنی بر اینکه چرا با توجه به شرایط کشور و سختی معیشت مردم دبیر کل حزب در آخرین مواضع هفتگی اعلام کردند که معاون اول رئیس جمهور باید تغییر کند و چرا ایشان خواستار تغییر رئیس جمهور با توجه به ادامه روند ناکامی ها و مشکلات موجود در کشور نشدند و علت تقدم در تغییر معاون اول چیست، گفت: ما معتقد به کنار رفتن آقای رئیس جمهور نیستیم بلکه معتقد به پشتیبانی برای ماندن آقای روحانی هستیم لیکن با این شرط که آقای رئیس جمهور بپذیرند که تیم اقتصادی شان شکست خورده است.
وی عنوان نمود :رئیس جمهور برای تشکیل تیم اقتصادی جدید که با قحطی الرجال روبرو نیستند و وقتی این تیم شکست خورده ایشان بایداین شکست را پذیرفته و یک تیم جدید دیگر جایگزین نمایند.
دبیر کل حزب موتلفه اسلامی با تاکید بر لزوم تغییر تیم اقتصادی دولت برای رفع مشکلات کشور بخصوص امور معیشتی مردم، بیان نمود: بنده معتقدم اگر رئیس جمهور این توصیه حزب موتلفه اسلامی را بپذیرند برای خودشان هم گشایشی پیش خواهد آمد.
وی اظهارنمود: البته ما هیچ متقاضی اینکه آقای رئیس جمهور بیایند حتما" از حزب موتلفه اسلامی افرادی را انتخاب کنند نیستیم چرا که پیشتر امتحان کرده و دیده ایم که ایشان هیچ تمایل و توجه ای هم به اظهار نظرهای مکتوب ما نداشته و ندارند.
وی افزود: آقای رئیس جمهور می توانند حتی از کسانی که اطرافشان هستند و ایشان به آنها اعتماد بیشتری دارند برای تشکیل تیم اقتصادی جدیدشان استفاده کنند و یک تغییر کلی در تیم شان داشته باشند چرا که جا به جا کردن ها و وصله و پینه نمودن ها و فلانی را جای فلانی گذاشتن مشکلات کشور را حل نخواهد کرد.
حبیبی در پایان یاد آور شد: معتقدیم کیان دولت باید حفظ شود و دیگران به رئیس جمهور کمک کنند که یک تیم اقتصادی جدید، توانمند و کار کشته رئیس جمهور و دولت را همراهی و کمک کن تا مشکلات موجود کشور رفع شود.

۱۳۹۷/۵/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...