نسخه چاپی

بازیكن تیم ملی امید: هم قسم شده ایم تا به فینال برویم

بازیكن تیم ملی فوتبال امید گفت: كادر فنی در كنار بازیكنان همه با هم ، هم قسم شده اند تا بتوانیم به فینال مسابقات راه یابیم و در بازیهای پیش رو موفق ظاهر شویم.

به گزارش نما، محمد سلطانی مهر، بازیکن تیم ملی فوتبال امید گفت:وضعیت تیم ملی امید مطلوب بوده و بازیکنان با انگیزه و شادابی بالا تمرینات خود را زیر نظر کادر فنی برگزار می کنند. همه بازیکنان مصمم هستند که شروع خوبی برای اولین دیدار در بازیهای جاکارتا برابر عربستان داشته باشند. در واقع همه همقسم شده ایم که شگفتی ساز شویم و بتوانیم در شروع خیلی خوبی را در مسابقات داشته باشیم و به فینال مسابقات راه یابیم.

وی در ادامه بیان کرد: از فدراسیون فوتبال بخاطر فراهم کردن دو بازی دوستانه با عراق و یک دیدار تدارکاتی برابر چین تشکر می کنم چرا که انجام بازیهای دوستانه به هماهنگی هر چه بیشتر بازیکنان و شناخت دقیق تر کادر فنی از ملی پوشان کمک بسزایی می کند. در بازیهای تدارکاتی ملی پوشان محک می‌خورند و نقاط ضعف و قوت تیم مشخص می شود و بدون شک کادر فنی برنامه ریزی دقیق تری را برای بازیکنان در نظر می گیرد.با توجه به فرصت اندکی که داشتیم این بازیهای دوستانه برایمان بسیار مفید بود اما ای کاش تعداد مسابقات دوستانه بیشتر می شد تا آمادگی کامل‌تری را برای حضور در جاکارتا کسب می کردیم.

بازیکن تیم ملی فوتبال امید در پایان گفت: کادر فنی در کنار بازیکنان همه با هم ، هم قسم شده اند تا بتوانیم به فینال مسابقات راه یابیم و در بازیهای پیش رو موفق ظاهر شویم. از مردم ایران می خواهم که ما را همراهی کنند و با دعای خیرشان را از ما دریغ نکنند.

۱۳۹۷/۵/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...