نسخه چاپی

شباهت های شفر و علیرضا منصوریان!

مدل نتیجه گیری سرمربی آلمانی تیم فوتبال استقلال در ۴ هفته نخست فصل هجدهم، شباهت های زیادی به مدل نتیجه گیری این تیم در فصل گذشته دارد.

به گزارش نما، در لیگ هفدهم، هدایت استقلال برعهده علیرضا منصوریان بود. کاپیتان پیشین و شماره ۱۰ سرشناس آبی‌ها که به خاطر مدل اصلاح سرش، به یکی از کاراکتر‌های متمایز در فوتبال ایران بدل شده، پس از کسب نایب قهرمانی در فصل شانزدهم، می‌خواست در فصل هفدهم به سمت قهرمانی پیش برود، اما دستاورد او، ناکامی‌های بزرگی بود که در نهایت، برکناری این مربی را در پی داشت.

از وقتی وینفرد شفر هدایت استقلال را برعهده دارد، شرایط این تیم از زمین تا آسمان تغییر کرد. آبی‌ها به تیمی جذاب، شجاع، کاملا تاکتیکی و شکست ناپذیر بدل شده اند که زیبا و تهاجمی فوتبال بازی می‌کنند و هر فوتبالیست، بالاترین حد استعدادش را در زمین به نمایش می‌گذارد. این هنری بود که شفر روی نیمکت استقلال نشان داد.

با این حال، شرایط امتیازگیری استقلال در فصل هجدهم با وینفرد شفر، شباهت نسبی به مدل نتیجه گیری علیرضا منصوریان در فصل قبل دارد. البته مشکلات این فصل استقلال اصلا قابل مقایسه با لیگ قبلی نیست؛ آبی‌ها غیر از جدایی چند بازیکن، با چالش‌های بیشتری مثل مصدومیت برخی بازیکنان مهم خود و همچنین خرید‌های عجیب مواجه شدند، اما فصل قبل، استقلال از لحاظ مهره، کم و کسری نداشت.

این آمار را بخوانید؛ آماری که می‌گوید شفر نسبت به منصوریان در ۴ هفته نخست دو لیگ، فقط یک امتیاز بیشتر دشت کرده با این تفاوت که تیم شفر، جذاب‌تر و تاکتیکی‌تر از تیم منصوریان فوتبال بازی می‌کند و البته نسبت به کسب قهرمانی در این فصل، امیدوارتر است.

آبی‌ها در لیگ هفدهم با مربی گری منصوریان:

هفته اول: صنعت نفت آبادان یک – استقلال صفر

هفته دوم: استقلال صفر – استقلال خوزستان صفر

هفته سوم: استقلال یک – تراکتورسازی تبریز صفر

هفته چهارم: سایپا یک – استقلال صفر

بازی: ۴

بازی خارج از تهران: ۱

بازی در تهران: ۳

برد: ۱

تساوی: ۱

شکست: ۲

گل زده: ۱

گل خورده: ۲

تفاضل گل: ۱-

امتیاز: ۴



آبی‌ها در لیگ هجدهم با مربی گری وینفرد شفر:

هفته اول: استقلال صفر – پیکان صفر

هفته دوم: ذوب آهن اصفهان ۲ – استقلال ۲

هفته سوم: استقلال ۳ – تراکتورسازی تبریز صفر

هفته چهارم: پارس جنوبی جم یک – استقلال صفر

بازی: ۴

بازی خارج از تهران: ۲

بازی در تهران: ۲

برد: ۱

تساوی: ۲

شکست: ۱

گل زده: ۵

گل خورده: ۳

تفاضل گل: ۲+

امتیاز: ۵


۱۳۹۷/۵/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...