نسخه چاپی

كمك 1.8 میلیاردی تهرانی ها به دانش‌آموزان نیازمند

حمیدرضا شیران گفت: مردم نوع دوست استان تهران در مرحله اول جشن عاطفه‌ها یك میلیارد و 860 میلیون تومان به دانش‌آموزان نیازمند كمك كردند.

به گزارش نما، حمیدرضا شیران، مدیرکل کمیته امداد استان تهران با بیان اینکه جشن عاطفه‌ها در چهارشنبه 14 شهریورماه آغاز شده و تا پایان مهرماه ادامه دارد، گفت: مرحله دوم جشن عاطفه‌ها 11 مهرماه سال جاری در مدارس برگزار می‌شود که در این روز کمک‌های نقدی و غیرنقدی دانش‌آموزان دریافت و به دانش‌آموزان نیازمند اهدا می‌شود.

وی یادآور شد: خیران می‌توانند در جشن عاطفه‌ها کمک‌های غیر نقدی خود را شامل لوازم‌التحریر و پوشاک و کمک‌های نقدی خود را به پایگاه‌های کمیته امداد سراسر استان تهران اهدا کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان تهران گفت: مردم نوع دوست استان تهران در مرحله اول جشن عاطفه‌ها یک میلیارد و 860 میلیون تومان به دانش‌آموزان نیازمند کمک کردند که این کمک‌ها ادامه دارد و مبلغ ذکر شده آمار اولیه جشن عاطفه‌ها در استان تهران است.

شیران به دانش‌آموزان و دانشجویان تحت حمایت اشاره و بیان کرد: در حال حاضر 11 هزار و 334 دانش‌آموز در مقاطع مختلف تحصیلی و یک هزار و 933 دانشجو در استان تهران از خدمات تحصیلی و آموزشی کمیته امداد بهره مند می‌شوند.

وی ضمن تشکر از همراهی خیران و نیکوکاران در کمک به نیازمندان، گفت: خیران می‌توانند از طریق سامانه تلفنی 7355 و درج عدد 16، سامانه نیکوکاری #021*8877*، اپلیکیشن‌های «سنا»، «بله»، «سکه»، «آپ» و دستگاه‌های خودپرداز بانک‌ها و همچنین مراجعه به سایت امداد به نشانی www.emdad.ir کمک‌های خود را به جشن عاطفه‌ها پرداخت کنند.

۱۳۹۷/۶/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...