نسخه چاپی

استفاده ۳۰۰ هزار دانش آموز از سرویس مدارس

فرماندار تهران تصریح كرد: حدود ۳۰۰ هزار نفر دانش‌آموز از سرویس مدارس استفاده می‌كنند.

به گزارش نما، عیسی فرهادی فرماندار تهران در جلسه رونمایی از برچسب سرویس مدارس که امروز (دوشنبه) برگزار شد، اظهار داشت: از ابتدای تاریخ تاکنون هیچ زمانی در هیچ کجایی تصرفی نکرده‌ایم، اما با دست خالی از هر کجا دفاع کردیم.

وی افزود: تنها ۶ روز تا بازگشایی مدارس باقی مانده است و درهای علم و دانش به روی یک میلیون و ۱۰۰ هزار نفر دانش‌آموز و ۸۰۰ هزار نفر دانشجو باز خواهد شد.

فرهادی گفت: جوامع عقب افتاده به دلیل جهل و نادانی هر چیزی را تحمل می‌کنند و هر چه علم و دانش پیشرفت کند در زندگی افراد سهولت ایجاد خواهد شد.

وی ادامه داد: پلیس مسئول حفظ امنیت دانش‌آموزان و شهرداری نیز مسئول آماده کردن محیط و اطراف مدارس است و همچنین در این راستا انجمن اولیا و مربیان نیز وظایف مهمی از جمله همراهی آموزش و پرورش را بر عهده دارند.

فرماندار تهران تصریح کرد: آموزش و پرورش بدون همراهی صدا و سیما و مطبوعات نمی‌تواند به اهداف خود برسد و علاوه بر بر رسانه ما باید نسبت به پویایی وزارت آموزش و پرورش در جهت ترویج و نشر علم و دانش در بین نونهالانی که به عنوان امانت مسئولیت نگهداری آن‌ها را بر عهده داریم، اقدام کنیم.

وی در ادامه بیان کرد: حدود ۳۰۰ هزار نفر دانش‌آموز از سرویس مدارس استفاده می‌کنند.

فرهادی ادامه داد: باید با تدبیر و کمک دستگاه‌ها کاری کنیم تا اتفاقی برای هیچ دانش آموزی رخ ندهد. امیدواریم انجمن اولیا و مربیان با سازمان تاکسیرانی همراهی داشته باشند.

وی افزود: خدمات خارج از سیستم سرویس مدارس بر عهده اولیا است، اما مسئولیت افرادی که توسط سرویس مدارس جابجا می‌شوند با تاکسیرانی است.

فرماندار تهران در پایان گفت: کارگروه ماده ۱۸ تا پایان دی ماه امسال باید هزینه‌های مربوط به سرویس مدارس سال آینده را به شورای شهر ارسال کند که اگر روال رعایت شود با آن موافقت خواهد شد، وگرنه باید بررسی شود.

۱۳۹۷/۶/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...