نسخه چاپی

راه اندازی پایگاه اورژانس هوایی تهران

سرپرست اورژانس كشور گفت: با كمك قرارگاه ثارالله و شهرداری تهران احداث پایگاه اورژانس هوایی تهران در بوستان ولایت كلید می‌خورد.

به گزارش نما، پیرحسین کولیوند سرپرست اورژانس کشور در حاشیه مراسم چهل و سومین سالروز تاسیس سازمان اروژانس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سازمان اورژانس کشور 42 سال قبل با 10 پایگاه به عنوان چهارمین کشور دنیا راه‌اندازی شده است اما به برکت انقلاب اسلامی تعداد پایگاه‌های این سازمان به طور قابل ملاحظه‌ای افزایش یافته است و همچنین 4800 آمبولانس در این سازمان وجود دارد که 2400 عدد آن طی سال‌های اخیر به این ناوگان افزوده شده است.

کولیوند با بیان اینکه در حال حاضر 39 پایگاه اورژانس هوایی در کشور وجود دارد گفت: به این وسیله توانستیم تعداد قابل توجهی از مصدومان را به مراکز درمانی منتقل کنیم.

سرپرست اورژانس کشور، افزود: توسعه پایگاه‌های اورژانس در جاده‌های روستایی و توسعه موتور آمبولانس‌ها در دستور کار ما قرار دارد و همچنین با کمک قرارگاه ثار‌الله و شهرداری تهران احداث پایگاه اورژانس هوایی تهران در بوستان ولایت کلید خواهد خورد.

وی با اشاره به برنامه پنج‌ساله این سازمان گفت: تدوین این برنامه تقریبا نهایی شده است و ظرف 45 روز آینده ابلاغ خواهد شد که با برنامه‌ریزی که در این برنامه تدارک دیده‌ایم امیدواریم بتوانیم حرکتی رو به جلو داشته باشیم و با کشورهای توسعه یافته رقابت کنیم. هرچند که در حال حاضر با همت نیروهای اروژانس ما در گروه کشورهای الف و اروپایی قرار گرفته‌ایم.

۱۳۹۷/۷/۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...