نسخه چاپی

پایان‌ناپذیری حركت انقلاب

عکس خبري -پايان‌ناپذيري حرکت انقلاب

رزمایش «محمدرسول‌الله ۲» با شعار «وحدت، ایستادگی و پیشرفت» از سوی سازمان بسیج مستضعفین با سازماندهی بسیجیان در سراسر كشور از نهم شهریور ماه آغاز شده است؛ با پایان مرحله اول این رزمایش، مرحله اصلی و دوم این رزمایش اقتدارآفرین با تجمع چندصد هزار نفری بسیجیان در سراسر كشور، كه كانون آن تجمع یكصد هزار نفر در ورزشگاه آزادی تهران است، حماسه‌ای دیگر خواهد ساخت.

بسیج نیروی پایان‌ناپذیر و راهبردی انقلاب اسلامی برای تحقق آرمان‌ها و برداشتن موانع از سر راه است. این نیروی بی‌بدیل که حضرت روح‌الله(ره) از آن با عناوینی، چون لشکر مخلص خدا، مدرسه عشق و میقات پابرهنگان یاد کردند؛ در مقاطع حساس و سرنوشت‌ساز، حماسه‌های بزرگی را خلق کرده و در صفحات تاریخ به ثبت رسانده است.
اعزام یکصد هزار نفری بسیجیان از سراسر کشور به جبهه‌های نبرد حق علیه باطل در سال ۱۳۶۵ با عنوان «سپاهیان محمد رسول‌الله(ص)» یکی از رویدادهای مهم در تاریخ انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ملت ایران است؛ در تاریخ دوازدهم آذر ماه ۱۳۶۵، در حالی که بیش از شش سال از آغاز جنگ گذشته بود، سپاه پاسداران با اعزام یکصد هزار نفری سپاه حضرت محمد(ص) از یک سو قدرت الهی ملت ایران را به نمایش گذاشت و از سوی دیگر با این حرکت حماسی بی‌سابقه، اراده دشمنان را بیش از پیش متزلزل کرد. اینک با گذشت ۳۲ سال از آن روز پرافتخار در تاریخ ملت ایران و در چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی، خلق حماسه‌ای دیگر در تراز آن حرکت ماندگار، دنیا را شگفت‌زده خواهد کرد. رزمایش «محمدرسول‌الله ۲» با شعار «وحدت، ایستادگی و پیشرفت» از سوی سازمان بسیج مستضعفین با سازماندهی بسیجیان در سراسر کشور از نهم شهریور ماه آغاز شده است؛ با پایان مرحله اول این رزمایش، مرحله اصلی و دوم این رزمایش اقتدارآفرین با تجمع چندصد هزار نفری بسیجیان در سراسر کشور، که کانون آن تجمع یکصد هزار نفر در ورزشگاه آزادی تهران است، حماسه‌ای دیگر خواهد ساخت.
به یقین نمایش چنین اقتداری در چهلمین سال انقلاب اسلامی و در شرایط جنگ نرم همه‌جانبه دشمن، تمامی معادلات جبهه استکبار را به هم خواهد زد. تجمع یکصد هزار نیروی بسیجی گوش به فرمان ولایت، این پیام را به جهانیان مخابره خواهد کرد که انقلاب اسلامی حرکتی پایان‌ناپذیر است.

۱۳۹۷/۷/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...