نسخه چاپی

ماجرای یك آدم‌ربایی ساده!

زن: در حالیكه انتظار داشتم او از بارداری من خوشحال شود متوجه شدم او ناراحت شده است.

به گزارش نما، رسیدگی به این پرونده از اوایل هفته و با اعلام یک فقره شروع به آدمربایی بهماموران انتظامی آغاز شد.

سریعا پس از این گزارش ماموران در محل حضور یافتند و با زنی روبرو شدند که قصد داشته است کودک ۸ ساله ای را از مدرسه اش برباید.

براساس گفته های مسئولان مدرسه او خودش را مادر کودک معرفی کرده بود که در این لحظه مادر واقعی کودک سر می رسد و متهم را از رسیدن به هدف شوم خود باز می گذارد.

در ادامه پرونده ای در این زمینه در شعبه هشتم دادسرای امور جنایی تهران به دستور بازپرس کامران رضوانی تشکیل شد و متهم که صبح امروز به دادسرا انتقال یافته بود از انگیزه خود اینگونه پرده برداشت.

من قصد نداشتم بلایی سر بچه این خانم بیاورم. بلکه شوهر این خانم که هم اکنون اینجا حاضر است مرا بدبخت کرده است و همین موضوع باعث شد من به چنین کاری دست بزنم.

وی ادامه داد: زمانیکه من با شوهر سابقم در بروجرد زندگی می کردم این آقا برای کار به آنجا آمد. او می گفت همسر ندارد و می خواهد با من ازدواج کند. مهرش بر دلم نشسته بود و عاشق او شده بودم. به همین دلیل گول حرفهای او را خوردم.

وی با بیان اینکه به خاطر این آقا از شوهرش جدا شده است ادامه داد: با این آقا ازدواج کردم و او مدتی برای من در کرج خانه گرفت. وقتی او برای ماموریت کاری به زابل رفته بود متوجه شدم که از او باردارم و سریعا به او زنگ زدم که او را خوشحال کنم.

این زن در ادامه افزود: در حالیکه انتظار داشتم او از بارداری من خوشحال شود متوجه شدم او ناراحت شده است. تا دو هفته به من جواب نمی داد تا اینکه وقتی جواب داد گفت اگر دوست داری من برگردم به زندگی ات باید بچه را بندازی و من مجبور شدم جنین یک ماهه ام را سقطکنم.

وی گفت: بعد از اینکه مطمئن شد بچه از بین رفته است به من ماجرای متاهل بودنش را گفت. من از اینکه چنین آدمربایی را انجام دادم قصد داشتم او را سر زندگی بیاورم.

وی در انتها افزود: او باعث شد من بچه خودم را که از شوهر سابقم داشتم بدون هیچ چشمداشتی ببخشم و در آخر نگذاشت حتی از خودش باردار شوم و حالا که تمام زندگی ام را به هم ریخته است متوجه شده ام که او زن و زندگی دارد و مرا تنها برای هوس لحظه ای اش می خواست.

در انتها متهم با دستور بازپرس رضوانی در اختیار اداره آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت تا تحقیقات در این پرونده تکمیل شود.


۱۳۹۷/۷/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...