نسخه چاپی

آقای كی روش! اسم این كارلجبازی با پرسپولیس است

عکس خبري -آقاي کي روش! اسم اين کارلجبازي با پرسپوليس است

تیم پرسپولیس كماكان مورد تحریم مرد پرتغالی است. تیمی كه درآستانه صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا و ثبت یك افتخارتاریخی است اما سرمربی تیم ملی آن را بایكوت كرده است.

مهدی خرمی- انگارقرارنیست کارلوس کی روش دست ازلجبازی با پرسپولیس و برانکو بردارد. مرد پرتغالی درتازه ترین فهرست خود برای بازی دوستانه با بولیوی اسامی 28 بازیکن را برای حضوردراردوی تیم ملی اعلام کرد که فقط نام دو بازیکن پرسپولیسی درآن خود نمایی می کرد.

درشرایطی که پرسپولیس تهران به عنوان تنها نماینده باقی مانده ایران درلیگ قهرمانان آسیا انتظارداشت پس ازشکست دادن السد دردوحه قطرنمایندگان بیشتری درتیم ملی داشته باشد اما به نظرمی رسد مرغ کارلوس کی روش همچنان یک پا دارد و بس!

علیرضا بیرانوند که قبل ازبازی دوستانه با ازبکستان به اردوی تیم ملی دعوت شده بود این مرتبه هم درلیست مرد پرتغالی قرارگرفته است مضاف براینکه احمد نورالهی نیزدعوت شده است.

دراینکه احمد نورالهی هافبک توانایی است شکی نیست اما چرا سرمربی تیم ملی کمال کامیابی نیا، محمد انصاری، علی علیپور، سیامک نعمتی و حتی شجاع خلیل زاده را با این نمایشی که برابربغداد بونجاح ارائه داد نادیده گرفت؟

اسم این کارچیست؟ شاید دوباره همان بحث کلیشه ای احترام به سلیقه و نظرسرمربی تیم ملی مطرح شود اما رفتارکارلوس کی روش درقبال پرسپولیسی ها دیگرهیچ توجیهی ندارد.

فراموش نباید کرد که اززمان شروع اختلاف برانکو و کی روش شاهد کم شدن و ریزش تعداد پرسپولیسی ها درتیم ملی بوده ایم.

کارلوس کی روش ازاردوی امارات شروع به مقابله به مثل با برانکو کرد. اخراج 7پرسپولیسی ازاردوی تیم ملی پس ازمصاحبه سرمربی پرسپولیس دربرنامه نود آغازجنجال هایی بود که ظاهرا تمامی ندارد!

کی روش درادامه نیزدرمقاطعی شاگردان برانکو را نادیده گرفت که اوج آن شوکی بود که درآستانه جام جهانی روسیه بهپرسپولیسی ها داد.

کارلوس کی روش با خط زدن سید جلال حسینی کاپیتان پرسپولیس که گل صعود این تیم به یک چهارن نهایی لیگ قهرمانان آسیا را برابرالجزیره امارات به ثمررسانده بود نشان داد حالا حالاها با برانکو مشکل دارد و این ادعایی واهی نیست.

عجبا که درهمان جام جهانی روسیه هم علیرضا بیرانوند و وحید امیری دو شاگرد باقی مانده برانکو درلیست کی روش عصای دست تیم ملی شده و بهترین نمایش را ارائه دادند.

اولی با مهارپنالتی کریستیانو رونالدو فوق ستاره پرتغالی جهانی شد و دومی یک لایی به پیکه انداخت تا همه را شگفت زده کند.

با این وجود تیم پرسپولیس کماکان مورد تحریم مرد پرتغالی است. تیمی که درآستانه صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا و ثبت یک افتخارتاریخی است اما سرمربی تیم ملی آن را بایکوت کرده است.

هرچند تجربه نشان داده این بی توجهی سرمربی پرتغالی تیم ملی خللی درروند موفقیت آمیزتنها زنماینده باقی مانده باشگاهی ایران درآسیا ایجاد نکرده است اما بجاست دوستان فدراسیون جلوی این لج و لجبازی را بگیرند.

۱۳۹۷/۷/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...