نسخه چاپی

عربستان می خواهد فوتبال ایران را منزوی كند

لزوم كوچ از فوتبال غرب آسیا به شرق یا مركزی

عکس خبري -لزوم کوچ از فوتبال غرب آسيا به شرق يا مرکزي

ازدوستان فدراسیون نشین و حتی وزارت ورزش و كمیته ملی المپیك می خواهیم حالا كه زورمان به غرب آسیا نمی رسد خرج خود را جدا كرده و به شرق آسیا كوچ كنیم.

سعید سعید زاده- داستان معلوم است. خیلی هم توضیح لازم نیست. چند سالی است که سعودی ها به بهانه ماجرای سفارت عربستان درتهران، به ایران نمی آیند و میزبانی مسابقات فوتبال آسیا را ازما گرفته اند.

ما چه کردیم؟ بازهم واضح است. آقایان به ملاقات رئیس فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا می روند، عکسی یادگاری می اندازند و به ایران برمی گردند بی آن که بتوانند حق فوتبال کشورمان را بگیرند.

کارشکنی های مغرضانه سعودی ها به جای خود اما این وسط یکی نیست بپرسد؛ مگردرتهران ازدیواراستادیوم های ورزشی هنگام مسابقه با عربستان بالا رفته اند که این گونه فوتبالی محروم شدیم؟

چرا تیم های ایرانی باید به ناحق درزمینی بی طرف برابرعربستانی ها بازی کنند که اغلب هم تماشاگران آن عرب زبان و حامی سعودی‌ها هستند؟

عربستان سعودی می تواند فیفا و AFC را تحت فشاربگذارد و ما نمی توانیم؟ شاید همه چیزبه خاطربی تفاوتی، ناکارآمدی و سوء‌مدیریت آقایان باشد. وقتی دوستان حرف های فریبنده زده و خبرمی دهند به زودی مشکل میزبانی تیم های ایرانی حل می شود اما اتفاق جدیدی نمی افتد به چه معناست؟

آنسوی خلیج همیشه فارس سعودی ها برنامه های وسیعی ریخته اند که فوتبال ایران را منزوی کنند و مسئولان فوتبال کشورمان هم فقط ازنفوذ عربستان و دوستی شیخ سلمان بحرینی با آنان حرف می زنند.

چاره چیست؟ بارها نوشتیم و بازهم تکرارمی‌کنیم ترکی آل شیخ که به نوعی وزیرورزش عربستان محسوب می شود بارها به ملاقات شیخ سلمان رئیس بحرینی کنفدراسیون فوتبال آسیا رفته است. او و سعودی ها بودجه هنگفتی هم برای منزوی کردن فوتبال ایران و چنین حکم ظالمانه ای کنارگذاشته اند و ما هم فقط به تماشا نشسته ایم.

نشسته ایم که سعودی ها حق مان را به راحتی آب خوردن بالا بکشند و قدمی هم دراین راستا برداشته نمی شود.

ما و سایررسانه ها هم آن قدربیهوده نویسی کرده و آب درهاون کوبیده ایم که دیگرخسته شدیم. خسته شدیم و زبان قلم مان هم مو درآورد ازاین بی تفاوتی محض!

بنابراین یک پیشنهاد جدید داریم. ازدوستان فدراسیون نشین و حتی وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک می خواهیم حالا که زورمان به غرب آسیا نمی رسد خرج خود را جدا کرده و به شرق آسیا کوچ کنیم.

درشرق آسیا حداقل می توانیم میزبان مسابقات فوتبال باشیم و بالاجبارسالی چند بارمثل تبعیدی ها درعمان بازی نخواهیم کرد. این یک شوخی نیست و حرفی کاملا جدی است.

همین امروز پای درد دل مسئولان پرسپولیس، استقلال، ذوب آهن، سپاهان، تراکتورسازی و... بنشینید تا متوجه شوید جملگی موافق رفتن فوتبال ایران ازغرب به شرق آسیا هستند. باورکنید!

۱۳۹۷/۷/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...