نسخه چاپی

7 بازی سرنوشت ساز برای علی كریمی

تیم فوتبال سپیدرود برای فرار از قعر جدول به جمع‌آوری امتیاز نیاز دارد. پیروزی در حتی یك مسابقه می‌تواند شاگردان جادوگر را از بحران خارج كند.

به گزارش نما، تیم فوتبال سپیدرود برای فرار از قعر جدول به جمع‌آوری امتیاز نیاز دارد. پیروزی در حتی یک مسابقه می‌تواند شاگردان جادوگر را از بحران خارج کند.

تیمی که در رقابت‌های تدارکاتی برابر تیم‌های محلی هم ناکام بود، در دو بازی اخیر خود برابر همین رقبا برنده شده و حالا جادوگر امیدوار است تیمش از بحران فاصله بگیرد و موتور برنده شدن خود را از بازی با ذوب‌آهن که در خانه است روشن کند.

تیم قعر نشین و ۲ امتیازی سپیدرود امیدوار است در برابر ذوب‌آهن نتیجه بگیرد، غافل از اینکه ذوبی‌ها هم دست کمی از آنها نداشته و هر چند در رده نهم قرار دارند، ولی با یک شکست دیگر تا رده سیزدهم تنزل پیدا خواهند کرد. آنها هم روی بازی با سپیدرود حساب کردند و هر چند در رشت بازی می‌کنند، ولی امیدوارند امتیاز بگیرند و دست پُر به اصفهان برگردند.

در ادامه، کار برای سپیدرود سخت‌تر می‌شود، چرا که در هفته دهم باید در تبریز به مصاف تراکتورسازی پر مهره برود. تیمی که برای نزدیک شدن به صدر جدول تلاش می‌کند و بدون شک در خانه به راحتی به سپیدرود امتیاز نخواهد داد.

هفته دهم پارسی‌ها به رشت می‌آیند. شاگردان تارتار که قرار است شارژ مالی شوند تا حالا هم بدون پول خوب بودند، ولی نه آنقدر خوب که به سپیدرود باج دهند. بدون شک آنها هم روی بازی با سپیدرود حساب باز کردند و می‌خواهند خود را بالا بکشند.

در ادامه سپیدرودی‌ها به اهواز می‌روند. باید به مصاف فولادی بروند که سخت گل می‌خورد. این حریف ۹ امتیازی هم روز سختی را برای سپیدرود پدید نمی‌آورد و بدون شک در اهواز امتیاز از دست نخواهد داد. به این ترتیب سپیدرود برای برنده شدن در اهواز روز سختی خواهد داشت. بازی بعدی سپیدرود شاید در ظاهر زنگ تفریحی در میان همه رقابت‌های سخت این تیم باشد. اما در واقع رقابتی به مراتب سخت‌تر از سایر بازی‌ها است. چرا که دو تیم پایین جدولی نمی‌خواهند برابر هم کوتاه بیایند و نفت همه تلاش خود را خواهد کرد تا جایش را با سپیدرود عوض نکند.

بازی هفته چهاردهم برای سپیدرود باز هم دیداری خارج از خانه است. رقابت با نساجی که در آرامش به دنبال اثبات توانایی‌های نکونام است. این دیدار هم برای دو کاپیتان سابق تیم ملی جذابیت‌های خاص خود را دارد و هر دو در این مچ اندازی برای خاباندن مچ هم دوره خود تلاش می‌کنند.

اما خان آخر کریمی گذر از استقلال است. هفته پانزدهم اوج سختی کار علی کریمی و شاگردانش است. بازی با استقلال مدعی و حساسیت‌های این بازی برای کریمی، از این رقابت انتهایی، یک جدال پر حاشیه خواهد ساخت. این بازی علاوه بر سختی‌های رقابتی فوتبالی، با حواشی هم همراه خواهد بود. قطعا استقلال به کریمی باج نمی‌دهد. هر چند این بازی خانگی می‌تواند برای این تیم رشتی حکم یک معجزه را داشته باشد و سپیدرود نیمه جان را احیا کند.


۱۳۹۷/۷/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...